پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1395 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 3291

تعهداشتغال خوزستان در سال ۹۵ چقدر است

تعهد اشتغال خوزستان در سال جاری ۱۹ هزار و ۵۲۷ نفر تعیین شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:
رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان با ابراز امیداواری نسبت به تحقق تعهد اشتغال استان در سال جاری همانند سال گذشته گفت: تعهد اشتغال خوزستان در سال جاری ۱۹ هزار و ۵۲۷ نفر تعیین شده است.

به گزارش صدای جنوب،حسین نظری اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تعداد ۶۰۰۰ نفر، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعداد ۳۳۳۷ نفر، سازمان جهاد کشاورزی ۲۵۰۰ نفر، کمیته امداد امام (ره) ۱۲۰۰ نفر، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با تعداد ۱۱۹۸ نفر و صندوق کارآفرینی امید با تعداد ۱۰۰۰ نفر به ترتیب بیشترین میزان تعهد اشتغال را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: تعهد اشتغال استان در سال گذشته اشتغالزایی برای ۲۰ هزار و ۸۵۶ نفر بود که شاهد تحقق ۱۲۶ درصدی آن بودیم.

نظری تصریح کرد: امیدواریم تعهد اشتغال در سال جاری همانند سال گذشته محقق شود که در واقع عملی شدن این موضوع به معنای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی با اشاره به ثبت میزان تعهد اشتغال هر دستگاه اجرایی در سامانه رصد کشور گفت: از سال گذشته تعهد اشتغال هر استان توسط دستگاه‌های اجرایی خود آن استان تعیین و در این سامانه ثبت می‌شود که امسال نیز همین شیوه انجام شده است.

رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان اظهار کرد: این اقدام  موجب می‌شود که میزان تعهد واقع‌بینانه باشد و هر دستگاه با توجه به شرایط و ظرفیت خود، تعهدی را تعیین و آن را تا پایان سال محقق کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت