پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1396 ساعت 01:12:: شناسه خبر: 32966

فراخوان مهم اتاق بازرگانی یاسوج/ نمایشگاه بین المللی صنعت و تولید قطر ۱۹ تا ۲۲ فروردین ماه۱۳۹۷ – مرکز نمایشگاه های بین المللی دوحه

نمایشگاه بین المللی صنعت و تولید قطر
۱۹ تا ۲۲ فروردین ماه۱۳۹۷ در محل مرکز نمایشگاه های بین المللی دوحه برگزار می شود. 

پایگاه خبری صدای جنوب:

به اطلاع کلیه فعالین اقتصادی ،تجار و اعضا اتاق یاسوج می رساند:

❇️ اتاق بازرگانی یاسوج در نظر دارد در راستای توسعه و تقویت روابط تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد با کشورهای هدف صادراتی و همچنین با توجه به ضرورت حضور و معرفی تولیدات استانی در نمایشگاه های معتبر بین المللی، هیئتی اقتصادی متشکل از نمایندگان بخش خصوصی، فعالین اقتصادی و تجارو بازرگانان استان را برای حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت و تولید قطر، به این کشور اعزام نماید.

❇️ لذا با توجه به اینکه این هیات فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی ها و محصولات استان می باشد و نظر به اهمیت این نمایشگاه برای دولت قطر و امکان بهره برداری شرکت های ایرانی که متعاقباً به افزایش سهم ایران از بازار این کشور منجر خواهد شد؛

🔷 «اتاق بازرگانی یاسوج در نظر دارد در جهت حمایت از تولیدکنندگان استان و اعضای اتاق، هزینه های مربوط به غرفه نمایشگاهی را متقبل و نسبت به در اختیار گذاشتن فضای نمایشگاهی در این کشور، بصورت رایگان به ثبت نام کنندگان اقدام نماید»

❇️ لذا در این راستا از تجار، فعالین اقتصادی، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع جهت شرکت در این هیات دعوت ویژه بعمل می آید. تقاضامند است متقاضیان درخواست خود را همراه با مدارک درخواست شده و تکمیل فرم های پیوستی حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه ۱۹/۱۲/۹۶ به اتاق بازرگانی یاسوج ارسال نمایند.

❌ ( لازم به ذکر است با توجه به محدودیت اعلام شده از جانب ستاد برگزاری نمایشگاه، تاریخ فوق قابل تمدید نمی باشد. )

⬅️ این نمایشگاه در سه بخش تولیدات، سرمایه گذاری و خدمات خواهد بود و به منظور نمایش کالاها و تولیدات در همه بخش های مورد اشاره، برگزاری کنفرانس های مختلف و تشکیل پاویون ملی دولت ها برگزار می شود.

📞 در صورت تمایل به ثبت نام، جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد امور بین الملل اتاق بازرگانی یاسوج (۰۷۴۳۳۲۲۶۵۶۰- ۰۷۴۳۳۲۲۷۹۵۳) تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت