پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1396 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 33157

درجلسه ستادساماندهی سفرهای نوروزی سرفاریاب مطرح شد:

هشدار بخشدار سرفاریاب به مسئولین راه و شهرسازی استان

جلسه ستاد ساماندهی سفرهای نوروزی بخش سرفاریاب باحضور اعضاء شورای اداری و تعدادی از دهیاران در بخشداری سرفاریاب تشکیل گردید .

پایگاه خبری صدای جنوب:
جلسه ستاد ساماندهی سفرهای نوروزی بخش سرفاریاب باحضور اعضاء شورای اداری و تعدادی از دهیاران در بخشداری سرفاریاب تشکیل گردید .
بخشدار سرفاریاب در این جلسه گفت : بدلیل تنوع آب و هوایی و گونه های زیستی و گیاهی و نیز نزدیک بودن دو اقلیم سردسیری و گرمسیری بخش سرفاریاب به همدیگر ، این بخش به روال هر ساله پذیرای بیشترین گردشگر در ایام نوروز خواهد بود لذا انتظار میرود همه مسئولین در این ایام پای کار باشند تا ایام خوب و راحتی را برای گردشگران رقم بزنیم .
آتش سودا در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت سرویسهای پیش ساخته توسط میراث فرهنگی استان برای شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود باتوجه به اینکه اکثر مردم شریف شهرستان کهگیلویه در ایام نوروز بخش سرفاریاب را برای تفریح انتخاب میکنند انتظار داریم مدیرکل محترم میراث فرهنگی در فکر تامین چندتا سرویس بهداشتی برای تفرجگاه های بخش سرفاریاب نیز باشند.
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب همچنین به جاده ارتباطی سرفاریاب به یاسوج اشاره کرد و گفت عرض کم جاده ، وجود پیچها و پرتگاه های خطرناک ، نداشتن پارکینگ و … از مشکلات این جاده پرتردد هست که انتظار داریم توسط مسعولین مرتفع گردند اما بزرگترین مشکل در ایام نوروز بویژه در روز سیزدهم عرض کم پلهای تنگ پیرزال هست که باعث رقم خوردن ترافیک ده ساعته و بلکه بیشتر نیز شده و خواهد شد لذا مسعولین راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای از هم اکنون هوشیار باشند و فکر چاره کنند.
تکمیل روشنایی معابر روستاها ، بازگشایی جاده ها ، بهسازی معابر روستاهای دره لیر ، آب ماهی ، مندان ، تیرآبگون ، نهم ، عزیزی ، دهنو اسلام آباد ، دلی دهنو ، پاده و … و نیز تجهیز مدارس جهت اسکان گردشگران و تامین تانکرهای آب شرب از مصوبات این جلسه بود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت