پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اسفند 1396 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 33438

واکنش روابط عمومی جهاد کشاورزی به یک خبر؛

هیچ گونه بلاتکلیفی مدیریتی در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد وجود ندارد

با حکم وزیر جهاد کشاورزی آقای علیرضا رستگار به عنوان سرپرست این سازمان نه تنها هیچ گونه بلاتکلیفی وجود ندارد بلکه همه امورات طبق روال معمول در جریان بوده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی باارسال یادداشتی به مطلب منتشر شده با عنوان « بلاتکلیفی مدیریتی در عریض ترین سازمان کهگیلویه و بویراحمدبویراحمد» در برخی رسانه‌ها، نوشته است؛ ضمن قدردانی از زحمات شما خبرنگاران زحمت کش در سنگر اطلاع رسانی و بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم، خواهشمند است این توضیحات را برای روشن شدن افکار عمومی منتشر کنید.

بعد از ارتقای رئیس سابق جهاد کشاورزی و انتصاب وی به عنوان معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با حکم وزیر جهاد کشاورزی آقای علیرضا رستگار به عنوان سرپرست این سازمان نه تنها هیچ گونه بلاتکلیفی وجود ندارد بلکه همه امورات طبق روال معمول در جریان بوده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اقتدار کامل برای تحقق کامل همه اهداف والای بخش کشاورزی تلاش می کند و در این راه دشوار به کمک رسانه ها، بهره برداران و کشاورزان و همه همکاران خدمت گذار خود، موانع موجود را برطرف خواهد کرد.

لذا تاکید می شود از آنجا که انتصاب سرپرست در هر سازمانی یک روال عادی اداری است، هیچ بلاتکلیفی در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و امورات بخش با انگیزه و جدیت پیگیری می شوند.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت