پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1396 ساعت 12:12:: شناسه خبر: 33467

استاندار:

حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی به نفع کهگیلویه و بویراحمد است

عباس آخوندی در حضور خودم با نمایندگان شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر صحبت کرده و قرار شد پروازها در دو نوبت صبح و‌ عصر برقرار شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور مجدد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی به نفع کهگیلویه و بویراحمد است چرا که وی دو مرتبه به استان آمده و می‌تواند در تقویت باند فرودگاه و بهبود شرایط فرودگاه به استان کمک کند.

به گزارش صدای جنوب، علی‌محمد احمدی در نشست پیش از ظهر امروز گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص دایر شدن پروازهای استان گفت: سانحه هوایی که در استان رخ داد بسیار تلخ بود اما تلخی این حادثه تاثیری در عزم ما برای پیشرفت استات نخواهد داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استیضاح وزرا حق نمایندگان مجلس است گفت: حضور مجدد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی به نفع استان است چرا که وی دو مرتبه به استان آمده و می‌تواند در تقویت باند فرودگاه و بهبود شرایط فرودگاه به استان کمک کند.

وی عنوان کرد: عباس آخوندی در حضور خودم با نمایندگان شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایر صحبت کرده و قرار شد پروازها در دو نوبت صبح و‌ عصر برقرار شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: چون از راه آهن محروم هستیم افزایش پروازها را خواهیم داشت.

احمدی بیان کرد: به شرکت هواپیمایی پیشنهاد دادیم که مسیر پروازها یاسوج تغییر کند و پروازها به جای اینکه از شیراز باشد از مسیر اصفهان و پاتاوه باشد و از مسیر دنا عبور نکند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت