پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1396 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 33491

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج مطرح کرد:

ضرورت راه اندازی مجدد فرودگاه یاسوج/مردمی کردن اقتصاد با اهمیت دادن به اشتغال روستایی

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به اهمیت اشتغال روستایی بر مردمی کردن اقتصاد تاکید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سی و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، امروز سی و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور اعضای شورا در سالن جلسات اتاق یاسوج برگزار گردید.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در ابتدای این نشست با قدردانی از حضور و همراهی اعضای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در تمامی جلسات سال ۹۶، اظهار کرد: به واسطه یکسال تلاش همه جانبه اعضای شورای گفت و گو، چه مدیران دولتی و قوه قضائیه و چه نمایندگان بخش خصوصی گام های خوبی در جهت بهبود شرایط اقتصادی کاهش نرخ بیکاری وافزایش تولید و اشتغال برداشته شده است.

جبار کیانی پور در ادامه این نشست افزود: در راستای توسعه استان بخش خصوصی درخواست دارد که هرچه سریعتر پرواز تهران به یاسوج و بلعکس  هرچه سریعتر راه اندازی شود چرا که فرودگاه و جابجایی هوایی یکی از محرکه های مهم استان برای توسعه اقتصادی است.

کیانی پور نقش توسعه حمل و نقل در تحقق صادرات غیر نفتی استان را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار توجه به توسعه حمل و نقل فرودگاهی در استان شد.

وی ادامه داد: تقاضا داریم تقویم جلسات شورای گفت و گو در ابتدای سال مشخص شود تا ما در بخش خصوصی و دستگاه های دولتی با آمادگی کامل و با دستورکارهایی که از ابتدا تعیین شده اند در این نشست ها حضور پیدا کنیم، تا در فاصله های زمانی مشخص شده، اطلاعات، پیشنهادات و راهکارهای اساسی و کاملی را در این نشست آماده کرده و  ارائه دهیم، چرا که برنامه ریزی مناسب در این حوزه لازم است و رویکرد جلسات نیز باید به شکلی باشد که پرشورتر از گذشته فعالیت شود.

کیانی پور در ادامه این نشست بیان کرد: توسعه هدفمند اشتغال روستایی و بهره گیری اصولی از تسهیلات اشتغالزایی به کاهش مهاجرت به شهرها کمک می کند.

رئیس اتاق یاسوج افزود: با تحقق نظارت و توزیع صحیح تسهیلات و منابع، علاوه بر کاهش مهاجرت به شهرها، توسعه اشتغال روستایی محقق می شود.

کیانی پور با بیان اینکه بخش خصوصی نیز برای توسعه برنامه ریزی دارد، ابراز داشت: نظارت جدی و مستمر به پیشبرد اهداف کمک می کند. رئیس اتاق یاسوج همچنین با اشاره به اهمیت اشتغال روستایی بر مردمی کردن اقتصاد تاکید کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت