پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1396 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 33516

زمان و مکان مراسم تشییع سید رحمت الله صالحی پرور جان باخته سانحه هوایی تهران-یاسوج

پیکر مرحوم سید رحمت الله صالحی پرور که در حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج به همراه پدرش جانباز دفاع مقدس مرحوم سیدکرم الله صالحی پرور جان باختند فرداعصر در کلایه تشییع می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پیکر مرحوم سید رحمت الله صالحی پرور که در حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج به همراه پدرش جانباز دفاع مقدس مرحوم سیدکرم الله صالحی پرور جان باختند فردا تشییع می شود.
برپایه همین گزارش، ضمن عرض تسلیت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد وتمامی خانواده های داغدیده در سانحه ی هواپیمایی تهران_یاسوج به اطلاع عموم مردم، ارگانها و نهادهای دولتی و نیروهای انتظامی و امنیتی میرساند مراسم تشییع مرحوم سید رحمت اله صالحی پرور روز جمعه مورخ ۹۶/۱۲/۲۵ ساعت ۱۴ در روستای کلایه علیا برگزار میگردد.

مرحوم سید کرم الله صالحی پرور جانباز ۶۰ درصد هشت سال دوران دفاع مقدس بود که برای درمان جراحات ناشی از مسمومیت شیمایی به تهران اعزام شده بود و در راه برگشت از تهران درحادثه سقوط هواپیما به همراه جمعی دیگر از هموطنان و هم استانی‌ها از جمله فرزندش جانش را از دست داد.

هواپیمای atrآسمان به شماره پرواز ۳۷۰۴ درروز ۲۹ بهمن در مسیر تهران- یاسوج ۵۰ دقیقه پس از برخاستن سقوط کرد و تمامی ۶۶ سرنشین ان جان باختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت