پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1396 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 33820

بخشدارمرکزی درجمع رسانه هامطرح کرد:

باحمایت از گردشگری بسیاری ازمشکلات شهرستان چرام حل خواهدشد

افسردیر،گفت: در جهت آسفالت معابر ۲۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع در روستاهای مختلف به انجام رسیده که رقم قابل توجهی بوده و تاکنون کمتر سابقه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری جنوب ،

سیدالیاس افسردیر  در نشست خبر با اصحاب رسانه چرام با اشاره به این مطلب که خبرنگاران چرام از ابتدای ورود ما به شهرستان همکاری جدی و عالی داشتند،اظهار کرد: خوشبختانه طی این مدت نقطه منفی از اصحاب رسانه عزیز مشاهده نشد و نقدی اگر صورت گرفت حق قانونی آنان بوده که هر خبرنگاری این حق را دارد.

بخشدار مرکزی چرام با اظهار تاسف از اینکه گاهی مشاهده می شود مسئولان خبرنگاری را شکایت می‌کنند، عنوان داشت: این مسئله را منطقی نمی‌دانم، انتظار می‌رود خبرنگاران یک جبهه واحدی باشند برای توسعه شهرستان چرام از جمله تلاش در بحث گردشگری که اگر صنعت گردشگری را حمایت کنیم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه در مسائل سیاسی هم هر کسی عقیده و فکری دارد، ابراز کرد: سعی کنیم احترام کامل برای هر اندیشه و گرایشی قائل باشیم حتی اگر به شدت مخالف اندیشه ما باشد هر کشوری باشد عقیده‌های متعدد و متفاوت دارد مهم این است بتوانیم با همه این عقاید جمع شده و کنار هم قرار بگیریم تعامل و گفتمان داشته باشیم تا به نتیجه مثبتی رسیده و گره‌ها را راحت تر باز کنیم.

در ادامه سخنان خود به گزارش عملکردی از بخشداری چرام در سال ۹۶ پرداخت و گفت: بخشداری از جمله اداراتی است که حجم بزرگی از اعتبارات دولت تدبیر و امید را به روستاهای محروم اختصاص داده و در جهت محرومیت‌زدایی تلاش کرده است.

وی، جدول گذاری معابر روستایی بیش از ۵ هزار و ۵۲۰ متر، کشیدن دیوار حائل روستایی ۴۹۵ متر در روستای آرند و بی بی رشیده، جابجایی و نصب روشنایی معابر روستایی نزدیک به ۱۳۶ پایه برق به همراه ۳۸ براکت و اختصاص دو دستگاه ماشین حمل زباله به روستاهای کره شهبازی و شیخ حسین را از جمله فعالیت‌های بخشداری دانست.

افسردیر،گفت: در جهت آسفالت معابر ۲۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع در روستاهای مختلف به انجام رسیده که رقم قابل توجهی بوده و تاکنون کمتر سابقه داشته است.

وی، ادامه داد: زیرسازی معابر روستایی بیش از ۳۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شده که این کار هم از کارهای مهم انجام گرفته است، بیش از ۱۵۰ متر مربع پل نصب و ساخته شده که عبور و مرور در روستا را آسانتر کرده و بیش از ۵۲۰ متر ساماندهی و بهسازی آرامستان های مختلف روستایی نیز انجام گرفته است.

بخشدار مرکزی چرام،خاطرنشان کرد: برای تمامی طرح‌های روستایی از اعتبارات دفتر روستایی و داخلی دهیاری‌ها و بنیاد مسکن و اعتبارات شهرستانی و مشارکت‌های شهرداری هزینه شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت