پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1396 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 33848

پیام تبریک شهردارسرفاریاب به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز

سیدحسین بامزرطی پیامی عیدنوروزراتبریک گفت.

همانطوری که همگان نیک می دانیم همدلی مردم و مسئولین باعث پیشرفت و آبادانی شهر و دیارمان می گردد که امیدواریم همه به این امر مهم صحه بگذاریم. بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
نوروز نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی برای نو شدن و تبیین کننده طراوت و زیبایی ها می باشد،بدینوسیله فرا رسیدن سال نو و طلیعه بهار را خدمت مردم شریف و بزرگوار شهرسرفاریاب تبریک عرض می نمایم و بر خود لازم می دانم از مشارکت و همکاری صمیمانه مردم عزیز شهردر پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی نهایت تشکر را بنمایم.
اینک در آستانه سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های امام راحل ،مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید میباشیم و با یکدیگر عهد وپیمان ببندیم تا رسیدن به زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
خداوند توفیق عنایت فرماید در تأسی از بی بی دو عالم و فرزندش ابا صالح المهدی صاحب العصر و الزمان سالی توأم با موفقیت و کامیابی و تندرستی در پیش رو داشته باشیم و سال جدید سال فرح مهدی فاطمه و نابودی کفر،جهل،ستم و عدالتی و سال قدرت،عزت،اقتدار مسلمان و مستضعفان عالم باشد.
همانطوری که همگان نیک می دانیم همدلی مردم و مسئولین باعث پیشرفت و آبادانی شهر و دیارمان می گردد که امیدواریم همه به این امر مهم صحه بگذاریم.
سرزمین دلهایتان معطر از نور الهی باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت