پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 فروردین 1397 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 33915

در بازدید از پست نوروزی جمعیت هلال احمر کهگیلویه؛

عدل هاشمی پور به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست 

نماینده کهگیلویه بزرگ ایام تعطیلات نوروزی را فرصتی مناسب برای سفر و دور هم بودن در کنار خانواده عنوان کرد و افزود: با بی احتیاطی های ساده نباید این ایام را به کام خود و دیگران تلخ کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از پست های نوروزی جمعیت هلال احمرکهگیلویه باامضای میثاق نامه «کمپین نه به تصادفات جاده ای» به این طرح ملی  پیوست .

عدل هاشمی پور با اشاره به طرح ملی کمپین نه به تصادفات جاده ای گفت: کاهش سوانح رانندگی باید از فرهنگ شروع شود.

هاشمی پور بابررسی وضعیت خدمات رسانی هلال احمر به مسافران نوروزی اظهارداشت:جمعیت هلال احمرکهگیلویه درچندسال اخیر پیشرو دربسیاری از برنامه ها بوده وانتظاراست در خدمات رسانی به مسافران نوروزی نیز خود را نشان دهد.
نماینده کهگیلویه بزرگ ایام تعطیلات نوروزی را فرصتی مناسب برای سفر و دور هم بودن در کنار خانواده عنوان کرد و افزود: با بی احتیاطی های ساده نباید این ایام را به کام خود و دیگران تلخ کنیم.
وی ادامه داد: نیاز است رانندگان و گردشگران با تایید و امضای میثاق نامه نه به تصادفات جاده ای در کاهش تصادفات طول سال بویژه ایام نوروز سهیم باشند.
هاشمی پور استقبال پست های سیار و ثابت هلال احمر از مسافران نوروزی را راضی کننده دانست و گفت: رضایتمندی مسافران نوروزی از خدمات نیروهای هلال احمر در قالب برپایی چادر، اتاق کودک،پاسخگویی به مسایل شهری و غرفه راهنما قابل تقدیر است.
وی افزود: نیاز است دیگر نهادها با خدمات رسانی سفر خوبی را برای گردشگران نوروزی شهرستان رقم بزنند.
سیدعادل رهبریان نیز گفت:از آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، بیش از ۴۵۰ مسافر میثاق نامه ملی نه به تصادفات جاده ای را در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه امضا کردند.
رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه افزود:کمپین نه به تصادفات جاده ای در راستای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر و با شعار «بی گدار به جاده نزنیم،‌ ظریف برانیم» یکی از طرح هایی است که در ایام نوروز با هدف آگاه سازی مردم برای پیشگیری از وقوع سوانح در سراسر کشور در حال اجر است.

رهبریان ادامه داد:۳۰ چادردرمحوطه جمعیت هلال احمر برپا و خدمات شبانه روزی به مسافران ازسوی امداد گران این جمعیت داده می شود.
برپایه همین گزارش ۱۹ پایگاه ثابت و سیار در طرح ایمنی و سلامت نوروزی و ۱۳ پایگاه ثابت، موقت و کوهستان در طرح امداد و نجات در نوروز امسال در کهگیلویه وبویراحمد به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت