پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1397 ساعت 01:01:: شناسه خبر: 34018

۳۵۷ هزار گردشگر از کهگیلویه دیدن کردند

علی پوزش فرماندار کهگیلویه برای چندمین بار از محل اسکان مسافران نوروزی دردهدشت بازدید و در جریان روند خدمات رسانی به انها قرار گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه گفت: بیش از ۳۵۷هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های طبیعی، مذهبی و تاریخی این شهرستان از ۲۷ اسفند ۹۶ تاکنون دیدن کرده‌اند.

علی پوزش شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جنوب و دربازدید از پارک اسکان مسافر دهدشت اظهار داشت: از این تعداد بیش از ۶۶هزار نفر در شهرستان اقامت کردند.
وی بیان کرد: آبشار کمر دوغ، امام زاده سید محمود و میرسالار (ع) و بافت تاریخی دهدشت بیشترین محل بازدید مسافران نوروزی بوده است.
پوزش تصریح کرد: ۹ مدرسه با ۶۹ اتاق با همکاری آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی تأمین شده است.
وی افزود: درصد زیادی از مسافران نوروزی در مراکز اقامتی هلال احمر، آموزش‌وپرورش، نهادها، خانه مسافر و کمپ‌ها و چادرهای بوستان این شهرستان اقامت دارند.
پوزش افزود: شهرستان کهگیلویه دارای جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و خانه‌های تاریخی و اماکن متبرکه است که هرساله تعداد زیادی از گردشگران نوروزی از آنها بازدید می‌کنند.
وی ارائه بروشورهای گردشگری و برگزاری نمایشگاه‌های عکس، صنایع دستی و هنرهای سنتی و ایستگاه سلامت را از جمله برنامه‌های هلال احمر و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای مسافران نوروزی ذکر کرد.
براساس گزارش صدای جنوب، دراین بازدید علی پوزش ضمن گفت وگو با مسافران نوروزی در جریان روند خدمات رسانی به انها قرار گرفت.
مسافران نوروزی نیز در این بازدید از خدمات مناسب ادارات مختلف کهگیلویه ازجمله هلال احمر، میراث فرهنگی و شهرداری دهدشت قدردانی نمودند.
مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان کهگیلویه بافت تاریخی دهدشت، آبشار کمر دوغ، آبشار طوف خیمه، جاذبه طبیعی لگین راک، جاذبه طبیعی دشت مازه و امام زادگان جلیل القدر سید محمود (ع) و میر سالار (ع) در بخش چاروسا و دیشموک است.
دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با جمعیتی حدود ۶۵ هزار نفر در فاصله حدود ۲۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
شهرستان کهگیلویه با چهار شهر، چهار بخش و ۱۰ دهستان هر ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران اسلامی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت