پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1397 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 34034

فرماندار کهگیلویه:

استاندار و سردار هاشمی پور در فضای دوستانه کدورت ها را برطرف کنند

فرماندار کهگیلویه با اشاره به صحبت‌های هاشمی پور در مورد پروژه گازرسانی به چاروسا و دیشموک افزود؛این پروژه فقط با جسارت دکتر زنگنه و دولت تدبیر و امید بود که با ۷۰میلیارد تومان شروع به کار اغاز و در حال حاضر هم پیشرفت خوبی دارد.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

پس از سخنان تند عدل هاشمی پور درسرفاریاب وانتقاد از استاندار و فرمانداران ،یادواره شهدای روستای گوراب نیز فرصتی بود تا باردیگر نماینده کهگیلویه بزرگ از احمدی صریح تر انتقاد و حتی اورا تهدید نماید.(اینجا)

فرماندار کهگیلویه نیز بعداز سخنرانی عدل هاشمی پور برای اولین بار واکنش نشان داد تا به نوعی پوزش از استاندار حمایت کرده باشد.

علی پوزش گفت؛اگر شما به عنوان نماینده مردم کهگیلویه دغدغه ی مردم را دارید من هم به عنوان نماینده دولت در شهرستان کهگیلویه دغدغه دارم.

وی افزود؛شاید اقای هاشمی پور با استاندار سوء تفاهم و یا کدورتی داشته باشد ولی در  یادواره شهدا نباید این بحث ها مطرح شود و یادواره شهدا باید حول محور وحدت و همگرایی باشد و بحث های چالش انگیز در ان وجود نداشته باشد.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد:استاندار و هاشمی پور دارای ظرفیت و جایگاه بالایی هستند و باید در فضایی دوستانه مشکلات احتمالی وسوء تفاهمات رابرطرف نمایند واین امر درتوسعه کهگیلویه بزرگ قطعا تاثیر زیادی دارد.

پوزش در ادامه گفت؛در بحث روستا ها  فعال ترین پروژه های جاده ای و شهرستان را در دو بخش چاروسا و دیشموک داریم و بیشترین دغدغه ی  مسولان در این دو بخش می باشد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به صحبت‌های هاشمی پور در مورد پروژه گازرسانی به چاروسا و دیشموک افزود؛این پروژه فقط با جسارت دکتر زنگنه و دولت تدبیر و امید بود که با ۷۰میلیارد تومان شروع به کار اغاز و در حال حاضر هم پیشرفت خوبی دارد.

وی تصریح کرد؛مسولان در این چند سال انچه توانایی داشتند کار کردند و هیچ منتی هم نداشتند و استاندارکهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده دولت هم در استان دغدغه ی این مردم را داردوپروژه ها و کارهای این حوزه را هم پیگیری خواهند کرد.

پوزش در پایان افزود؛اگر ضرورتی باشد در جلسه ای خصوصی با آقای هاشمی خواهم گفت؛مدیرانی که می گویند پوزش شده موی دماغ ما،ان مدیران را به شما معرفی خواهم کرد و شما آنها را به چالش بکشانید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت