پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1395 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 3406

رای عجیب کمیته انضباطی مسابقه برگشت تیم های نفت گچساران و پارس جنوبی اعلام شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص مسابقه برگشت تیم های نفت وگاز گچساران و پارس جنوبی جم اعلام کرد .

پایگاه خبری صدای جنوب:

کمیته انضباطی رای خودرادرخصوص مسابقه برگشت تیم های نفت  گازگچساران وپارس جنوبی جم اعلام شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار برگشت دو تیم نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی روز ۱۱ خرداد ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت وگاز گچساران تخلفاتی مبنی بر فحاشی، پرتاب ترقه، سنگ و بطری آب به سوی بازیکنان پارس جنوبی جم که در شروع نیمه دوم صورت گرفت و امکان ادامه مسابقه ممکن نبود، رخ داد.

همچنین پس از دقایقی و با آغاز مسابقه در نیمه دوم، تخلفات تماشاگران مبنی بر سنگ اندازی، پرتاب بطری آب، شکستن صندلی ادامه داشت و در نهایت به دلیل عدم امنیت در برگزاری این دیدار، بازی فوق نیمه تمام ماند.
کمیته انضباطی طبق ماده ۸۴ و ۷۹ آیین نامه انضباطی اعلام کرد که نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم پارس جنوبی جم است و تیم نفت و گاز گچساران با توجه به تخلف قبل از برگزاری این دیدار شروع و حین مسابقه نیز ادامه داشت و همچنین تکرار تخلفات، به برگزاری سه جلسه دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین مهدی مظفری تماشاگر تیم نفت و گاز گچساران که محرک و عامل اصلی تخلفات تماشاگران معرفی شد، طبق ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به مدت یکسال از حضور در محل برگزاری مسابقات تیم نفت و گاز گچساران محروم شد. این رای قابل تجدید نظر است. (همچنین نظارت بر اجرای این بند بر عهده هیات فوتبال گچساران است)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت