پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1397 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 34063

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی استان از نمایشگاه نوروزی کهگیلویه+تصاویر

عصر امروز مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد از غرفه های جشنواره نوروزی صنایع دستی وغذاهای محلی کهگیلویه بازدید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر امروز مدیرکل  میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد از نمایشگاه صنایع دستی اداره میراث فرهنگی کهگیلویه بازدید کرد.
به گزارش صدای جنوب، دراین بازدید محمود باقری ضمن قدردانی از رییس و پرسنل اداره میراث فرهنگی کهگیلویه گفت:صنایع دستی ارایه شده در نمایشگاه گنجینه ای از هویت مردم این دیاراست که تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای شناساندن این آثاربه مسافران نوروزی است.

وی گفت: از ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ تا ساعت ۲۴ روز پنجم فروردین امسال ۶۸۰ هزار و ۳۴۲ مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری این استان دیدن کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود پنج درصد افزایش نشان می دهد.

باقری اظهار داشت: ۴۰۷ هزار و ۸۴۷ نفر از این تعداد در مدارس و پارک های کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافته اند.
وی بیان کرد: در این مدت شهرستان های گچساران، بویراحمد و کهگیلویه میزبان بیشترین تعداد گردشگر نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.
باقری عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات رفاهی بهتر به مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۴۸ بازدید نظارتی از جاذبه های گردشگری این استان انجام شده است.
باقری ابراز داشت: برای معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ۹ نمایشگاه سوغات محلی و صنایع دستی با بیش از ۱۰۰ غرفه در مبادی ورودی شهرهای این استان و برخی مناطق گردشگری آن دایر شده است.
وی گفت: ۱۲ جشن نوروزی با عنوان نوروز همدلی برای تعطیلات نوروزی امسال در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد به ‌جز شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان پیش بینی شده است.
باقری اظهار داشت: ۱۲۰ هزار عدد انواع اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، نقشه، پوستر و سی.دی در راستای معرفی ظرفیت‌ های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در حال توزیع بین گردشگران نوروزی این استان است.

*

نمایشگاه صنایع دستی اداره میراث فرهنگی کهگیلویه در ورودی بهبهان(پارک اسکان )برگزار و ۳۰ غرفه صنایع دستی شهرستان را درمعرض دید مسافران نوروزی قرار می دهند.

غرفه یادمان جان باختگان سانحه تهران-یاسوج  از جمله غرفه های این نمایشگاه می باشد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت