پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1397 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 34114

برگزاری جشن نوروزگاه در دهدشت+تصاویر

جشن نوروزگاه دردهدشت باحضورگسترده مردم ازجمله مسافران نوروزی بابرنامه های متنوع برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به همت میراث فرهنگی کهگیلویه برنامه «نوروزگاه» در دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، این برنامه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار  و جمعی از مسئولان کهگیلویه و استقبال خوب مردم در سالن آمفی تئاتر میراث فرهنگی واقع در پارک اسکان دهدشت برگزار شد.

سیاوش زمان در این آیین هدف از اجرای این برنامه را احیای آیین‌های محلی عنوان و اظهار داشت:  آیین‌های فراموش شده سنتی استان را در جشن نوروزگاه دوباره زنده می‌کنیم.

رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه با بیان اینکه برنامه‌های نوروزگاه همراه با برنامه‌های شاد و طنز همراه هستند، گفت: به احترام جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج، به جای برنامه‌های ساز و نقاره برنامه‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دادیم.

برپایه این گزارش ؛ جشن نوروزگاه همراه با برگزاری مراسم نوروز خوانی، سخنرانی آئینی با موضوع نوروز و با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع دیگر برگزار شد.

در این برنامه هم‌چنین از سارا ادریا «نایب قهرمان کاراته ناشنوایان جهان» و اسماعیل دژه «کاپیتان تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور» تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از اردوان زینی سوق هنرمند هم استانی و طیبه سعادتی نیک خبرنگار اسبق خبرگزاری فارس ازدیگر برنامه های این جشنواره بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت