پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1397 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 34274

اقدام زیبای شورای اداری سرفاریاب در جمع آوری زباله های گردشگران +تصاویر

؛ در اقدامی زیبا بخشدارسرفاریاب  ، شورای اداری به کمک دهیاران روستای دره لیر،اب ماهی وگرگیووشهردای سرفاریاب به جمع آوری زباله های گردشگران در ایام نوروز پرداختند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ؛ در اقدامی زیبا بخشدارسرفاریاب  ، شورای اداری به کمک دهیاران روستای دره لیر،اب ماهی وگرگیووشهردای سرفاریاب به جمع آوری زباله های گردشگران در ایام نوروز پرداختند.

بخشدارسرفاریاب به مناطقی که زباله ها در آن جمع آوری شده است اشاره و عنوان کرد کرد:امام زاده اسماعیل، جماالدین، تنگ پیرزال ودلیاسیر   از مناطق گردشگری بودند که توسط دهیاران و بخشداروشورای اداری زباله هاجمع آوری شده اند.

اتش سوداگفت:بیش ازسه  ماشین زباله در مناطق گردشگری جمع اوری و به محل جمع اوری زباله ها انتقال داده شده است.

وی افزود:هدف ازاین اقدام پاک سازی طبیعت وفرهنگ سازی بوده است.

اتش سودااظهارداشت:توصیه می شودکه درسال های اینده گردشگران زباله ها را در کیسه های زباله آماده و درصورت امکان باخوددرجایی دفن نماینددرغیراینصورت درپلاستیک های زباله جمع اوری تاتوسط خودروهای حمل زباله دهیاری ها و شهرداری به محلهای جمع آوری زباله حمل شوند.

میتوان گفت در ایام تعطیلات امسال در بخش زباله ها ، گردشگران نسبت به سال های گذشته بهتر عمل کردند و طبیعت پاکیزه تر و زیباتر مانده است لذا از عزیزانی که رعایت کردند تشکر میکنم و از دیگران هم خواهشمندیم که رعایت کنند و از همین کودکی به بچه ها این فرهنگ جمع آوری زباله و نگهداری از طبیعت را تعلیم دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت