پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1397 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 34312

پیام تقدیر دکتر گوهرگانی معاون استاندار از مردم و مسوولان/ از حضور در بیمارستان گچساران خودداری کنید/ملاقات ها عوارض جدی برای سلامتی ام دارد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری های دلسوزانه و مشفقانه مردم این استان و مسوولان استانی و شهرستانی برای بهبود وضعیت جسمانی خود بطور ویژه تقدیر کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری های دلسوزانه و مشفقانه مردم  استان و مسوولان استانی و شهرستانی برای بهبود وضعیت جسمانی خود بطور ویژه تقدیر کرد.

به گزارش صدای جنوب، دکتر جعفر گوهرگانی در زمان دیدار برخی از دست اندرکاران رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد با وی در بیمارستان شهید رجایی گچساران این استان گفت: صمیمانه از حضور مستمر اقشار مختلف مردم استان و برخی از استان های همجوار، مسوولان استانی و شهرستانی خاصه استاندار محترم، معاونین ایشان و مدیران اجرایی در چندروز گذشته که جویای احوال اینجانب بوده اند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه پزشکان متخصص و کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی گچساران و همچنین تیم اورژانس جاده ای این شهرستان تلاش فراوانی برای بهبود وضعیت جسمانی وی انجام داده و می دهند، از خدمات آنان تقدیر کرد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس توصیه و تاکید پزشکان متخصص، اینجانب بایستی در استراحت مطلق تا بهبودی کامل بسر ببرم.

گوهرگانی با پوزش خواستن از اقشار  مختلف مردم و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: باتوجه به شرایط کنونی، از مردم و مسوولان می خواهم که به بیمارستان شهید رجایی گچساران جهت عیادت از اینجانب مراجعه نفرمایند.

وی گفت: ملاقات ها بنابگفته پزشکان متخصص بصلاح بهبود وضعیت جسمانی اینجانب نبوده و باتوجه به اینکه در ملاقات ها و عیادت ها ناچار به حرکت و یا صحبت کردن هستم ممکن است عوارض جدی برای اینجانب بدنبال داشته باشد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پوزش خواستن خود از مردم و مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: دست تمامی عزیزانم را می بوسم و خواهش می کنم این جانب را در دعاهای خیرشان فراموش نکنند.

به گزارش صدای جنوب، دکتر جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی امسال متاسفانه دچار سانحه شدید تصادف گردید که از ناحیه گردن بشدت دچار آسیب دیدگی شده است.

وی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت