پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1395 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 3434

همه صحبت های جنجالی استاندارسابق خوزستان;

برخی قفل ها در کشور زنگ زده است نیاز به” حسن قفل بر“ دارد!/برکناری من توسط شخص رئیس جمهور صورت گرفت / من بچه آبادانم/باید مجسمه من را از طلا بسازندوجلوی هییات دولت بگذارند

مقتدایی استاندار خوزستان در مراسم تودیع : برخی قفل ها در کشور زنگ زده است نیاز به “حسن قُفل بر” دارد!/برکناری من توسط شخص رئیس جمهور صورت گرفت / من بچه آبادانم/باید مجسمه من را از طلا بسازندوجلوی هیئت دولت بگذارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندارسابق خوزستان ازچگونگی عزل خودوهمچنین مسایل مختلف زمان مسئولیتش رمزگشایی کرد.

به گزارش صدای جنوب،عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در مراسم تودیع خود که با حضورامیری  قائم مقام وزیر کشوربرگزارشد اظهار کرد: باید دست به دست هم بدهیم و استان را بسازیم. شعار و دعوا، قطعا راه به جایی نمی برد.

وی باانتقادازچگونگی عزل خود بیان کرد: امام خمینی (ره) از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن سال ۵۷ به رژیم سابق با آن همه خرابکاری فرصت داد که بساطش را جمع کند ولی به من فقط ۱۰ دقیقه فرصت دادند.

درزیر نکات مهم صحبت های استاندارسابق امده است.

تردد خودروهای اروندی قانونی است

استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه لازم است چند خبر به مردم بدهم، افزود: برای تردد خودروهای پلاک اروندی در سطح استان خوزستان تاکنون ۶ نوبت به دادگاه رفته ام و کسی که از قانون سر رشته ای ندارد مسبب این کار است ولی هر بار تبرئه شدم. اولین قاضی شعبه یکم دادسرا حکم بر برائت و منع تعقیب داد و باز هم نظر دادند برای بازنگری بعد به شعبه ۱۱ ارجاع دادند و باز هم مجددا منع تعقیب زدند، تمام کسانی که در سیستم اجرایی و بازرسی هستند بدانند که تردد خودروهای پلاک اروند قانونی است و دیوان عدالت اداری هم به استناد قانون حق ورود به آن را ندارد.

مقتدایی ادامه داد: طرح توسعه پایدار استان خوزستان که مصوب شورای عالی امنیت کشور است این اختیار را داده است که در خصوص تردد خودروهای اروندی تصمیم گیری کنم. هیچ مسئولی حق ندارد برای خارج از محدوده خود نسخه بپیچد و هیچ منطقه آزادی نباید خودش را با خوزستان مقایسه کند و طرح توسعه پایدار همه جانبه برای خوزستان تعریف کردند که فقط این استان آن طرح را دارد.

وی بیان کرد: مبادلات مرزی هم باعث شد که با دخالت وزیر صنعت، دادگاهی شویم. در دادگاه گفتند این حق استاندار است و کار شما در راستای فرمایشات رهبری است و شما کار مطلوبی انجام داده اید.

بازنشسته نشدم

مقتدایی با اینکه برخلاف نظر وزارت کشور من بازنشسته نشده ام، گفت: من یک آذر بازنشسته می شوم و اینکه گفتند بازنشسته شده است، صحت ندارد. گفتم هفت ماه مرخصی دارم و اگر قصد دارید اقدام کنید ولی به جای وزیر کشور، یک وزیر دیگر روی نامه من اقدام کرد.

استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه برکناری من توسط شخص رئیس جمهور صورت گرفت، بیان کرد: وزیر کشور ۳۰ ماه از من حمایت کرد و به هیچ وجه بحث برکناری من توسط ایشان صورت نگرفت. من بهترین خدمات را از سوی دولت در خوزستان اجرا کردم و بهترین نمونه آن طرح %

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت