پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1397 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 34343

نابغه ی سرفاریابی برای ثبت رکوردهمچنان انتظارمی کشد

نابغه، استثناء، بی نظیر و کم نظیر اینها کلماتی است که مردم درمورد توانمندی سیدجلال الدین موسوی امجد هنرمند سرفاریابی بیان می کنند اما هنوز برای ثبت مهارت خود در گینس انتظار می کشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،هرکدام از ما دارای استعدادهای کاملا خاص و منحصر به فرد هستیم که هدیه ای از طرف خداوند به ماست، درست مثل اثر انگشتمان که کاملاً منحصر به فرد است.

استعداد طبیعی ما ممکن است در ورزش، نویسندگی، هنر، معماری، ارتباطات و … باشد. این فهرست بی انتهاست اما مهمترین مسئله این است که نمی توانیم خود را استعداد یابی و توانایی خود را تشخیص دهیم چون تصور می کنیم بقیه هم می توانند مثل ما آن کار را انجام دهند.

همه ما در یک یا چندین رشته جوهره ی خاصی در رسیدن به هدف و رسیدن به رویاهایمان داریم اما کمبود ما این است که نمی توانیم توانایی ها و استعدادهای متفاوت در درونمان را تشخیص دهیم.

نابغه، استثناء، بی نظیر و کم نظیر اینها کلماتی است که مردم درمورد توانمندی سیدجلال الدین موسوی امجد هنرمند سرفاریابی بیان می کنند.

سیدجلال الدین موسوی امجد هنرمندی که در برعکس خواندن کلمات وجمله ها تبحر خاصی دارد، پس از درخشش خیره کننده در شبکه نسیم و برنامه پربیننده خندوانه که موجب حیرت تماشاگران و مجری معروف این شبکه شد انتظارمی رفت مسئولان استانی و شهرستانی توجه خود را به آن بیشتر کنند.

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است، هرچند معتقد است دستیابی به هرهدفی مستلزم تلاش و اراده است ولی بیکاری و وضعیت اقتصادی قطعا در شناساندن آن نقش منفی دارد.

ضروری است که مدیران شهرستانی و استانی پس ازحضورموفق نامبرده دربرنامه خندوانه در جشن ها و مراسمات مختلف و حضوردرجلوی دوربین صداوسیما که به تکرارنشان دادن عادت دیرینه ای دارد، استفاده کنند.

اما گویا قرارنیست “سید جلال” مندلیف پشت دوربین محرومیت وگمنامی درجلوی دوربین قرارگیرد.

درادامه باید گفت افکارعمومی استان ما امروزه سوالات زیادی دارد که ازجمله میتوان به سرفاریابی بودن خانواده این هنرمند نام برد و آنها ازخود می پرسند که اگر این هنرمند به جای سرفاریاب درشهردیگری ساکن بود، بازهم به همین شکل مورد بی مهری مسیولان قرار می گرفت؟؟

موسوی امجد گفت:خوشبختانه یا متاسفانه مسیولان و نزدیکان جوان دشتستانی(یکی از رکوردداران در این حوزه) وی رادرثبت نام در کتاب گینس یاری کردند و این افتخاررامتعلق به خودشان میدانند اما در استان ما بیشترمدیران حتی درب اتاقشان را برروی من می بندند وکوچکترین اهمیتی را هم نمیدهند.

این سرنوشت یکی از بااستعدادهای استانمان است که هنوز که هنوز است پس گذشت چند سال و رونمایی از از استعداد خود در رسانه های مختلف،برای ثبت رکود گینس تلاش می کند که متاسفانه مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.

با توجه به گفته های “سید جلال” شاید برای مسئولان چنین استعدادهایی مهم نباشد اما در سراسر دنیا برای ثبت چنین رکوردهایی به نام کشور خود تلاش مضاعف می کنند.

امیدوارم این فرد با استعداد بتواند رکورد خود را ثبت کرده و بار دیگر اسم استان در سراسر دنیا متبلور شود.

(چرام)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت