پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 فروردین 1397 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 34363

گزارش کامل نخستین ارتباط تلفنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم

بیکاری، اشتغال دانش‌آموختگان استان، خدمات عمومی،توسعه راه‌ها و نارسایی خدمات برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله محورهای گفت‌و‌گو و درددل شهروندان با استاندار بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین ارتباط تلفنی و از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباط مردمی « سامد» به درد و دل شهروندان گوش داد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور در دفتر نظارت و ارزیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سیستم سامد پاسخگوی برخی از مشکلات مردم این استان شد.

بیکاری، اشتغال دانش‌آموختگان استان، خدمات عمومی،توسعه راه‌ها و نارسایی خدمات برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله محورهای گفت‌و‌گو و درددل شهروندان با استاندار بود.

در این نشست یک ساعته استاندار مشکلات تعداد ۲۰ نفر از مردم  در نقاط مختلف استان را و هر یک در بازه‌های زمانی چند دقیقه‌ای را به صورت تلفنی جویا شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست پاسخگوی برخی مشکلات از جمله بیکاری و مشکلات سرمایه گذاران بود.

احمدی در پاسخ به یکی از تماس گیرندگان با سیستم سامد در خصوص رفع مشکلات روستای توریستی کریک در حوزه گردشگری،عنوان کرد: کریک یکی از روستاهای هدف گردشگری است که قبل از تعطیلات نوروزی خواستار توجه ویژه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به این منطقه شدیم  و سعی می‌کنیم برای توسعه گردشگری پایدار روستایی در این منطقه اقدامات لازم انجام شود.

یکی دیگر از تماس گیرندگان با سیستم سامد فردی از شهر گچساران بود  که از استاندار تقاضای کمک برای رفع مشکل طرح  کشاورزی خود را  کرد و استاندار خواستار ارائه مستندات از سوی این فرد به استانداری شد و قول مساعد برای پیگیری این موضوع را داد.

یکی از شهروندان نیز مشکلی در حوزه روستایی داشت که احمدی با تاکید بر اینکه با رعایت مر قانون از حق الناس باید صیانت کرد، تصریح کرد: هر مسئله‌ای که خلاف قانون باشد با آن مقابله می‌کنم و چنین مسائلی را شخصا و به صورت جدی پیگیری می‌کنم.

فرد دیگری نیز با برقراری تماس با سیستم سامد با اشاره به بیکاری فرزندش خواستار به کار گیری فرزند خود شد که احمدی در پاسخ به این شهروند گفت:هرگونه استخدامی تنها از طریق آزمون انجام می‌شود و به امید خدا و در سال ۹۷ در استان در بخش‌های انرژی و بیمارستان‌های دولتی آزمون‌های استخدامی برگزار می‌شود که فرزند شما می‌تواند با شرکت در این آزمون‌ها زمینه قبولی خود را فراهم کند.

توسعه راه‌ها، شتاب بخشی به تکمیل بیمارستان‌های استان، توجه به محیط زیست و اشتغال بومی از دیگر محورهای ارتباط مستقیم تلفنی استاندار با مردم استان بود.

تمامی مردم کشور و به طبع استان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامانه الکترونیکی مردم و دولت شکایات، درخواست‌ها و  پیشنهادات خود را به دستگاه‌های اجرایی دولت مطرح کنند.

بدون شک این سامانه با ثبت مطالبات مردم موجب کاهش مراجعات حضوری و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت