پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 فروردین 1397 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 34368

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد دار فانی را وداع گفت

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد دار فانی راوداع گفت .

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد دار فانی راوداع گفت .

قلندر فرامزی امروز بر اثر سکته درگذشت.
پایگاه خبری صدای جنوب، با تسلیت این ضایعه، برای ان مرحوم طلب مغفرت دارد .

تکمیلی //

رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأیید خبر درگذشت مدیرکل تعاون روستایی استان، گفت: ایشان از قبل دچار مشکلات قلبی بود و باید آنژیوگرافی انجام می‌داد اما متأسفانه در چند روز اخیر دچار سرماخوردگی خفیفی شده بود که پزشکان اعلام کرده بودند باید سرماخوردگی رفع شود تا آنژیوگرافی انجام شود.

سعیدنظری با بیان اینکه مهندس قلندر فرامرزی متأسفانه امروز صبح به علت ایست قلبی به دیار باقی شتافت، افزود: وی از مدیران جهادی، مؤمن، مجاهد و باروحیه جهادی و از مدیران خدوم و صادق استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد آن عزیز سفرکرده، گفت: زمان و مکان مراسم تشییع وی متعاقبا اعلام می‌شود.

 

تکمیلی///

فرزند مرحوم قلندرفرامرزی با تایید خبر فوت پدر خود به ایلنا گفت که متاسفانه پدر بدلیل عارضه قلبی درگذشت و زمان و مکان تشییع و خاکسپاری بزودی اعلام می شود.

وی گفت که مرحوم پدرشان مدتی بود که باید اقدام به آنژیوگرافی می کرد اما باتوجه به تعطیلات نوروزی و مشغله کاری اقدام به آنژیو نکرد و این روزها نیز دچار سرماخوردگی شده بود.

مرحوم فرامرزی در روز هفدهم فروردین ماه ۱۳۹۶ به مدیرکلی تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و در روز هفدهم فروردین ماه ۱۳۹۷ دارفانی را وداع گفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت