پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1397 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 34462

دراولین جلسه فراکسیون ولایت و باحضور وزیر نیرو مطرح شد

هاشمی پور:آب آشامیدنی شهرهای کهگیلویه بزرگ نیاز به پشتیبانی و توجه جدی دارد

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: آبرسانی شهر لیکک و روستاهای در مسیر نیاز جدی به پشتیبانی وتقویت دارد و بهره برداری این پروژه اولویت جدی شهرلیکک در بحث آب شرب است.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

عدل هاشمی پور در اولین جلسه فراکسیون ولایت در سال ۹۷ که باحضور وزیر نیرو و مجموعه معاونین وی درمجلس شورای اسلامی تشکیل شد، وضعیت نامناسب آب آشامیدنی حوزه انتخابیه اش را تشریح کرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: آبرسانی شهر لیکک و روستاهای در مسیر نیاز جدی به پشتیبانی وتقویت دارد و بهره برداری این پروژه اولویت جدی شهرلیکک در بحث آب شرب است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود: آب آشامیدنی شهرهای سرفاریاب، ‌سوق، دیشموک وشهرهای دهدشت، لنده، چرام و سایر روستا هایی که مشکل آب شرب دارند نیازمند توجه جدی و تامین اعتبار هستند.

وی سد بالیاب و آبریز را مورد تاکید جدی و اساسی دانست و گفت: با توجه به خشکسالی و خطر کم آبی و منابع مالی محدود دولت و فشارهای اقتصادی که دامنگیر کشور است باید سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری را مورد توجه جدی قرار داده و در جهت اجرایی نمودن آن بیش از پیش کوشا باشیم.

وزیر نیرو ضمن تشکر از دغدغه نماینده مردم در مجلس در بحث آب شرب، معاونین و مدیران شرکت های تخصصی و متولی را موظف به پیگیری و ارائه گزارش عملکرد دانست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت