پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 فروردین 1397 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 34565

امام جمعه دهدشت:

سپاه بازوی توانمند فرهنگی،عقیدتی و تولید فکر در شهرستان کهگیلویه به شمار میرود

:خوشبختانه به وجود فرمانده توانمند سپاه ناحیه دهدشت جناب سرهنگ برومند زاده چهره بیرونی سپاه در شهرستان حفظ شده و سپاه به عنوان بازوی توانمند فرهنگی عقیدتی و تولید فکر در شهرستان به شمار میرود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عصر امروز ،فرماندهی ،مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه  وجمعی از کارکنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با امام جمعه شهر دهدشت دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت سال جدید صورت گرفت در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا موسوی اصل مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهدشت ضمن عرض تبریک سال جدید از همکاری ها و پشتیبانی های معنوی امام جمعه شهر دهدشت حجت الاسلام سید نصیر حسینی در سال۱۳۹۶تقدیر و تشکر کردکرد.

درادامه سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت ضمن عرض تبریک  سال جدید ،سپاه را از ابتدای زمان تشکیل تا به امروز به عنوان ضربه گیری برای انقلاب تلقی کرد وخاطرنشان کرد:به لطف خداوند سپاه به عنوان بازوی توانمند انقلاب در شرایط جنگ های سخت ونرم به خوبی عمل کرده است .

حجت الاسلام حسینی بااشاره به توانمندی های فرهنگی سپاه ناحیه دهدشت خاطرنشان کرد:خوشبختانه به وجود فرمانده توانمند سپاه ناحیه دهدشت  سرهنگ برومند زاده چهره بیرونی سپاه در شهرستان حفظ شده و سپاه به عنوان بازوی توانمند فرهنگی عقیدتی و تولید فکر در شهرستان به شمار میرود.

حجت الاسلام حسینی به نام گذاری سال جدید(حمایت از کالای ایرانی) اشاره کردواظهارداشت:این نام گذاری که در آن وظایفی بر عهده مسئولین ومردم گذاشته شده است که مهمترین وظایف مسئولین جلوگیری از قاچاق وورود بی رویه کالاوهمچنین ارتقای سطح کیفی کالاها و محصولات میباشد .

وی گفت:وظیفه مردم نیز خرید کالای ایرانی وحمایت از تولید کننده داخلی میباشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت