پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1397 ساعت 18:01:: شناسه خبر: 34608

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

جاده های ارتباطی شهرستان چرام را ازبن بست خارج می کند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:منابع و امکانات برای تکمیل همه پروژه‌های نیمه تمام چرام وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،عزیز فیلی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان چرام و با بیان اینکه قسمت عمده جغرافیایی شهرستان چرام به سمت شهر چرام وبخش سرفاریاب دانست وافزوداست: مهمترین مشکلات شهرستان چرام، راه‌های ارتباطی بوده که در سالهای قبل اقدامات خوبی انجام شده اما باید در سال ۹۷، گره‌ها و قطعات زخمی شده و نیمه کاره را به سرانجام برسانیم.

معاون عمرانی استاندر کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد:  درسال جدید نباید کار جدیدی را تا زمان به سرانجام نرسیدن کارهای زخمی گذشته، شروع کنیم، کارهای نیمه تمام باید در اولویت قرار گیرند تا زود تمام شده و مردم بتوانند استفاده کنند.

وی افزود: محور اصلی که از سمت گچساران به چرام خواهد آمد و در ادامه وصل خواهد شد به جاده دهدشت، می‌تواند چرام را از این حالت انزوا و بن‌بستی خارج کرده و به این شهرستان کمک کند

فیلی، ادامه داد: متاسفانه در شرایطی قرار گرفته‌ایم که منابع محدود است و کاش آن زمان که چنین تصمیماتی گرفته می‌شد، پروانه کار را به صورتی می‌گرفتند که قابلیت بهره‌برداری داشت

این مسئول، اضافه کرد: کارهای بزرگی را شروع کردند و به دلیل مشکلات اعتباری که در سالهای بعد به وجود آمده، کار نیمه تمام ماند و کارهای انجام شده هم عملا زیر خاک مانده است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه بتوان مشکلات چرام را در سال ۹۷ رفع کنیم، خاطرنشان کرد: این شهرستان مشکلات زیادی دارد و این ادعا را نداریم که همه مشکلات را رفع کنیم چرا که نه منابع و نه امکانش هست اما می‌توانیم با عزم و اراده، تعدادی از نقاط کلیدی را رفع کنیم.

وی  به بازدیدازطرحهای سرفاریاب اشاره وعنوان کرد:دربازدیدی که داشتیم ضمن بازدیداز واریانت اب حیاط از تصفیه خانه هم بازدیدی داشتیم که امیدواریم در نیمه اول سال ۹۷ شاهدافتتاح ان باشیم .

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به قطعه سوم جاده ملی پاتاوه – دهدشت به طول ۶۳ کیلومتر ابلاغ شده است.

عزیز فیلی اظهار داشت: با تخصیص و جذب این میزان اعتبار روند اجرایی این طرح پیشرفت فراوانی یافته است.
وی میزان پیشرفت فیزیکی این جاده ملی را هم‌اینک حدود ۷۲ درصد ذکر کرد و گفت: برای تکمیل نهایی این طرح مبلغی افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال نیاز است.
فیلی دیدار اخیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان موسسه خاتم‌الانبیا مجری این طرح ملی را یادآور شد و گفت: عزم دولت و مجری با توجه به اهمیت و ضرورت این طرح ملی بر تسریع و شتاب بخشی روند اجرای آن استوار است.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود و با ادامه روند پرشتاب اجرای این محور در نیمه نخست سال ۹۸ زیر بار ترافیک رود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت