پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1397 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 34617

فرماندار چرام خبرداد:

پل های سیار،برای رفع مشکل ترافیک تنگ پیرزال احداث می شود

معاون عمرانی استاندار و مدیران استانی و فرماندار چرام بخشدارسرفاریاب از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان چرام بازدید کردند.

معاون عمرانی استاندار و مدیران استانی و فرماندار چرام بخشدارسرفاریاب از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان چرام بازدید کردند.

به گزارش صدای جنوب ، ظهر امروز معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استانی و فرماندار شهرستان چرام از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان بازدید کرد.

هادی فتاحی‌اصل در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها، هدف از بازدید را سرکشی از پروژه‌ها و شناخت چارچوب شهرستان دانست و اظهار کرد: از این فرصت استفاده بهینه کرده و پروژه‌هایی که عمومی و مهم، لازم و ضروری برای توسعه شهرستان بوده به ویژه پروژه راه‌ها که مهمترین طرح توسعه هر شهرستان هستند، مورد بررسی قرار گرفتند.

فرماندار چرام به پروژه‌های این شهرستان از جمله طرح‌های عمده سرفاریاب تا جوخانه اشاره کرد و گفت: طرح پیچ‌های جاده جوخانه فعال بوده و پیمانکار این قول را داده که تا ۲۲ بهمن این طرح افتتاح شود.

وی با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب سرفاریاب هم تا نیمه اول سال به اتمام می‌رسد، گفت: در تنگ پیرزال بحثی که بسیار اساسی و مهم بوده ۳ نقطه حادثه‌خیز است که در ایام شلوغ ۲ ماشین در کنار هم نمی‌توانند حرکت کنند و ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود.

فتاحی‌اصل عنوان کرد: در این حوزه سه تونل نیاز است که به جاده ملی وصل شود  این کار در دست مطالعه است، اما یک کار اضطراری که در این رابطه بخواهد انجام گیرد احداث پل های  سیار کمکی به صورت موقت برای رفع مشکل ترافیک است.

این مسئول با اشاره به جاده چرام و دهدشت و مسقف شدن گلزار شهدا به ساختمان نیمه تمام فنی و حرفه‌ای نیز اشاره کرد و متذکر شد: این ساختمان که مساحت بسیاری نیز دارد چندین سال هست که با اعتبار بیت‌المال ساخته شده و بلاتکلیف مانده است.که گلزارشهدای شهرستان چرام رامسقف خواهیم کرد.

فرماندار چرام، ساختمان کاردانش را برای چرام نیاز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها و مدیرانی که ساختمان اداری نیاز دارند، تقاضای کتبی ارائه دهند تا روال قانونی طی شده و از ساختمان‌های نیمه تمام سایت اداری به آنان واگذار شود که خودشان کار را انجام دهند.

فتاحی اصل در خصوص زیرساخت‌های گردشگری چرام گفت: صحبت‌هایی با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان انجام شده که کمپ اقامتی چشمه بلقیس در خصوص دیوارحفاظتی، آب شرب و سرویس‌های بهداشتی،وهمچنین مناطق گردش گری سرفاریاب  نواقصات  آن برطرف شود.

وی با اشاره به خواست مردم چرام در خصوص تعرفه برق گفت: با مدیرشرکت توزیع برق استان و دیگر مدیران مربوط به این مطالبه مردم شریف چرام صحبت‌هایی انجام شده و در استان هم این مورد به جد پیگیری می‌شود.

فرماندار چرام در رابطه بانبود اداره امور عشایردرشهرستان عنوان کرد:مکاتبات لازم در این خصوص انجام گرقته وامیدورایم در اینده شاهد افتتاح ان باشیم .

هادی فتاحی اصل به اولویت اصلی کارها اشاره وافزود:اولویت اصلی طرح های  ماراه وجاده های ارتباطی است که باتوجه به ارتباط شهرستان چرام بادیگرشهرستانها واستان ها می توانیم اشتغال خوبی ایجاد کنیم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت