پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1397 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 34681

بخشدارمرکزی چرام مطرح کرد:

مدیران کل مدیران زیردست شهرستان محروم‌رادریابند

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،پیش از ظهر امروز معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و چند نفر از مدیران کل و مسئولان استانی همراه با مسئولان شهرستان چرام از پروژه‌های نیمه کاره در این شهرستان بازدید کرده و پس از آن جلسه شورای اداری را در باغ چشمه بلقیس تشکیل دادند. در این جلسه […]

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،پیش از ظهر امروز معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و چند نفر از مدیران کل و مسئولان استانی همراه با مسئولان شهرستان چرام از پروژه‌های نیمه کاره در این شهرستان بازدید کرده و پس از آن جلسه شورای اداری را در باغ چشمه بلقیس تشکیل دادند.
در این جلسه هر یک از مسئولان مشکلات و نیازمندیهای شهرستان چرام و روستاهای اطراف این شهرستان را بیان ‌کردند.
الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام با اشاره به نبود اداره امور عشایر در شهرستان چرام،گفت:منطقه عشایری شهرستان چرام بیشترین عشایرنشین را در استان دارد.
وی افزود:۹۲۶خانوار در شهرستان چرام عشایرنشین هستند که قریب به ۹هزار نفر میشود و میطلبد این مورد از نیازهای شهرستان چرام محقق شود.
بخشدار مرکزی چرام به نبود امکانات در برخی از روستاها اشاره کرد و گفت:برخی از روستاها حتی بافاصله یک کیلومتر ازگازفاقدگازهستند.
وی افزود:روستاهایی مانند دلی باریک وخیمند مشکلات زیادی دارندکه انتظار داریم با فراهم کردن امکانات برای دهیاران و مدیران، مشکلاتی حل و فصل شود.
افسردیربه طسوج یکی ازگردش پذیرترین منطقه شهرستان چرام اشاره وعنوان کرد:باتوجه به اینکه برق رسانی دربعضی ازطسوج انجام شده امامنابع طبیعی مانع دربعضی جاهاجهت برق رسانی می شود.
بخشدارمرکزی چرام به نبودامکانات درادارات شهرستان چرام اشاره وعنوان کرد:دربعضی ادارات شهرستان امکانات ابتدایی وجودندارد.
وی گفت :اداره راه چرام تجهیزات خرابی داردوجوابگوشهرستان نیست.
افسردیراظهارداشت:مدیران کل مدیران زیر دست خودرادریابندچراکه دست انهاخالی است.
بخشدارسرفاریاب گفت :جاده پشته زیلایی یک لاین ازجاده آسفالت ودیگرلاین ان فاقدآسفالت ومشکلاتی رابه وجودآورده است وباتوجه به دوگانگی بین ادارات تعیین تکلیف گردد.
وی به جاده بیدانجیراشاره واظهارداشت:جاده بیدانجیربعدازبازگشایی مشکلاتی رابرای مردم به وجودآورده که انتظارهست به این بخش ازجاده هم توجه شود.

مدیرکل امور عشایر در این جلسه نیز به نبود اداره امور عشایر در چرام اشاره کرد و گفت:تا چند وقت پیش و باتوجه جمعیت شهرستان چرام، نیاز به این اداره در این شهرستان نبود.
مجید علی پور، افزود:اما با پیگیری های نماینده فرماندارچرام ومسئولان احداث نمایندگی امور عشایر در شهرستان چرام هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت