پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1397 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 34712

امام جمعه سرفاریاب:

مسئولان میراث فرهنگی به گردشگری سرفاریاب توجهی ندارند/برای طبیعت زیبای بخش سرفاریاب چکار کرده اید؟

خطیب جمعه سرفاریاب به مشکلات گردشگری دربخش سرفاریاب اشاره و بیان کرد: اگر شهرستان های دیگردرتابستان گردشگر پذیر است منطقه سرفاریاب این ایام زیباترین طبیعت را دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نمازجمعه عبادی وسیاسی این هفته سرفاریاب به امامت حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان اقامه شد.
خطیب جمعه سرفاریاب بادعوت همه نمازگزاران به تقوای الهی جایگاه حضرت ابراهیم (ع)دربین انبیاء گفت :حضرت ابراهیم (ع)دربین انبیاءمنزلت خاصی رادارا می باشد وازاوهمانندپیامبراسلام(ص) به عنوان نمونه واسوه برای بشریت یادشده است.
امام جمعه سرفاریاب با تبریک عیدمبعث گفت : مبعث حضرت رسول (ص) عید بزرگی برای مسلمانان است زیرا در این روز بزرگ خداوند رسالت عظیم خویش را به بهترین بنده اش حضرت محمد(ص) سپرد.
پژمان عنوان کرد: بعثت پیامبر اسلام (ص)واقعه ای بس بزرگ در سرنوشت هدایت بشری بوده و عظمت این امر سبب شد که خداوند متعال به عنوان مقدمه این امر بزرگ، تربیت و پرورش آن حضرت را به عهده داشته و ایشان را برای آینده دشواری که در پیش رو داشتند، آماده سازد .

خطیب جمعه سرفاریاب به مشکلات گردشگری دربخش سرفاریاب اشاره و بیان کرد: اگر شهرستان های دیگردرتابستان گردشگر پذیر است منطقه سرفاریاب این ایام زیباترین طبیعت را دارد.
وی ضمن تقدیرازکسانی که درسیزده فروردین درتنگ پیرزال همکاری می کردند اظهارکرد:گواه طبیعت زیبای بخش سرفاریاب علی رغم یک طرفه بودن جاده، ترافیک هشت ساعته بود که مسئولین درقسمت گردشگری اصلابه این منطقه توجهی نداشتند.
وی گفت :میراث فرهنگی وگردشگری بیایندپاسخ گوی مردم باشند که برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران چه کاری انجام دادند؟ برای منطقه جماالدین که به ازای هردرخت بیش ازیک چادربرپابود چه اقدامی انجام دادند؟برای منطقه بکر نزل جوخانه چه کرده اید.
پژمان گفت:چطورمی خواهیداین بخش بااین طبیعت زیبا گردشگربپذیرد در حالی که ازداشتن امکانات ابتدایی محروم هست و این جای تاسف دارد.
سیدفرج الله پژمان دربخش دیگری ازسخنان خود ضمن تقدیروتشکرازفرماندارچرام گفت: حضورمعاونت عمرانی استانداردومدیران کل دربخش مایه امیدورای است که این ازتلاش های فرماندار است .
وی بابیان اینکه مصوباتی درنظر گرفته شده ابراز امیدواری کرد: مشکلات گردشگری سرفاریاب پیگیری ورفع شوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت