پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1397 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 34778

رییس سازمان میراث فرهنگی کشور:

درخواست های نماینده کهگیلویه در زمینه بافت تاریخی بلاد شاپور پیگیری می شود

ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: توجه بنده به مناطق محروم است و حتما اقدام لازم جهت تحقق خواسته نماینده کهگیلویه پیگیری می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده کهگیلویه بزرگ در جلسه فراکسیون ولایت که با حضور دکتر مونسان ریاست میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات این سازمان، بر توجه ویژه به بافت قدیمی بلادشاپور اشاره کرد و افزود: بافت تاریخی بلادشاپور یکی از آثار ارزشمند کشور است که سازمان میراث فرهنگی باید جهت توسعه و بهسازی این بافت تاریخی تلاش کند.

وی گفت: برای توسعه و احیاء این بافت تاریخی و ارزشمند معارضاتی وجود دارد که جهت رفع معارضات، مکاتبه ای جهت صدور مجوز و تامین اعتبار خرید منازل مسکونی محدوده این بافت تاریخی با ریاست سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته که نیاز به پیگیری و تعیین تکلیف توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد.

هاشمی پور بافت تاریخی بلادشاپور را ظرفیتی ارزشمند جهت جذب گردشگر و اشتغالزایی دانست و عنوان کرد: با صدور مجوز تاسیس کارگاه های تولیدی زود بازده صنایع دستی در کاروانسرای بلادشاپور ضمن ایجاد رونق گردشگری میتواند در زمینه اشتغالزایی اثر گذار باشد.

در ادامه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: توجه ما به مناطق محروم است و حتما اقدام لازم جهت تحقق خواسته نماینده کهگیلویه پیگیری می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت