پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1397 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 34809

آئین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه برگزار شد/سنگ تمام مسئولان برای سرهنگ سعیدبرومندزاده

با حضور مسئولان، آئین تودیع و معارفه سرهنگ سعیدبرومندزاده و سرهنگ محقق زاده فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه درحسینیه ثارالله برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد، مسوولان استانی و شهرستانی مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در این آیین از سرهنگ برومندزاده به عنوان نیروی توانمند و فرمانده‌ای موفق یاد کرد و اظهار داشت: برومندزاده با عملکرد خود و کارهای متنوع اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نقش خوبی را در کهگیلویه ایفا نمودند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: از اینکه چنین نیروی توانمندی را از دست می‌دهیم ناراحت  می‌شویم، اما از طرف دیگر که ارتقاء پیدا نمودند خوشحال هستیم.

وی در ادامه دشمن امروز را دشمنی بی‌منطق و زورگو عنوان و بیان کرد: امروز می‌بینیم که آمریکا و ایادی آن به راحتی و بدون مجوز قانونی سوریه را آماج موشک‌های خود قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمن در صدد این است که به جهان بفهماند می‌توانیم بدون مجوز، هر نقطه از دنیا را بکوبیم، گفت: می‌طلبد سپاه ما مثل گذشته و با اقتدار بیشتر،  مسلح‌تر و مجهزتر از گذشته به فرماندهی خود ادامه دهد.

امام جمعه دهدشت این حرکت دشمن را از سر عجز و ناتوانی آن عنوان و خاطرنشان کرد: چنین دشمن زبان نفهمی را باید انسان‌های باصلابت و مقتدر مثل سپاه پاسداران تو دهن آن بکوبند و برجای خود بنشانند.

وی با توجه به نفوذ سپاه پاسداران بین مردم، از سپاه پاسداران به عنوان یکی از سرمایه‌های بزرگ و مقتدر ایران اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: جایگاه سپاه پاسداران روز به‌روز نه فقط در داخل کشور، بلکه در جهان رو به فزونی است.

حجت‌الاسلام حسینی فلسفه نظام و انقلاب را خدمت به مردم دانست و با توجه به اعتماد مردم به سپاه گفت: عملکردی که توسط سرهنگ برومندزاده بیان شد همه نشان از اعتماد مردم به سپاه را می‌رساند.

امام جمعه دهدشت سپاه را نقطه امید مردم عنوان و افزود: اگر مشکلی در عرصه‌های امنیتی و یا حتی اقتصادی پیش بیاید مردم به سپاه نگاه می‌کنند.

وی ضمن تشکر از برومندزاده، برای فرمانده جدید آرزوی توفیق کرد و گفت: در سطح شهرستان کارهای خوب فرهنگی در ابعاد مختلف صورت گرفته که امیدواریم کارها به همین منوال ادامه یابند.

حجت‌الاسلام حسینی ضمن ابراز گلایه از نوع نگاه و تفکر بد برخی افراد در به کار گیری بچه‌های بومی استان و شهرستان در مسوولیت‌های متفاوت گفت: متأسفانه برخی افراد نگاهشان به نیروهای استانی تحقیرآمیز است که این خیلی بد و زشت است، نیروهای داخلی ما بسیار ظرفیت خوبی دارند و مستعد هستند و ما هم باید بستر رشد و شکوفایی آن‌ها را در جامعه فراهم نماییم.

 

سردار یدالله بوعلی در این مراسم از سرهنگ سعید برومندزاده به عنوان الگویی از فرماندهان نام برد و اظهار داشت: سرهنگ برومندزاده منشأ خیر و برکات برای این شهرستان بود و این حرف مبالغه نیست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: سرهنگ برومندزاده از فرماندهان موفق کشور و نمونه جوانان رشید و با اقتدار این دیار است.

وی ضمن تشکر از همه فرماندهان پیشین سپاه کهگیلویه گفت: همه زحمت کشیدند اما هر کدام شاخصه‌های خاصی داشتند، برپایی موکب رزمندگان اسلام و کمک‌های خیرین و مردمی نشان از شاخصه مهم سرهنگ برومندزاده و ظرفیت‌های این شهرستان بود که در مسوولیت وی انجام پذیرفت.

بوعلی رسالت سپاه را کمک به مردم و نهادها عنوان و افزود: ورود سپاه در برخی جاها به منزله دخالت نیست، بلکه هدف آن کمک به آن نهاد می‌باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نقش‌آفرینی سپاه در عرصه‌های سازندگی، امنیت، دفاع و خارج از مرزها را یادآور شد و اظهار داشت: این نقش‌آفرینی‌ها ایده انقلابی است که حضرت امام خمینی(ره) در اذهان به وجود آورد که نمی‌توان نسبت به کشور خود بی‌تفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: در انتصاب فرماندهان هیچ کسی نقش نداشته و طی بررسی‌هایی که انجام دادیم خودمان به این نتیجه رسیدیم.

بوعلی با بیان اینکه سپاه متعلق به همه است، خواستار کمک و همکاری با فرماندهی جدید سپاه شهرستان کهگیلویه شد و بیان کرد: سرهنگ محقق فردی فهیم، دانا و با تدبیر هستند و امیدواریم منشأ خیرات و برکات برای این شهرستان باشند.

سعید برومند‌زاده در این آیین با بیان اینکه بهترین روز‌های کاری‌ام را در سپاه شهرستان کهگیلویه گذراندم، اظهار داشت: رویکرد اینجانب مردم‌داری و خدمت خالصانه به مردم بود و هیچ چیزی برایم شیرین‌تر از این نبود که گره‌ای از مشکلات مردم بگشایم.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه در ادامه به تشریح گوشه‌ای از عملکرد خود طی دوران مسوولیتش پرداخت و با بیان اینکه کارهای انجام شده همه وظیفه بود، تصریح کرد: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قریب به ۱۰۰ یادواره در شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار شد.

وی سرکشی از خانواده شهدا طی چهار سال مسوولیت خود را قریب به یکهزار مورد عنوان خاطرنشان کرد: افتخار میزبانی ۶ شهید گمنام در شهرستان و بخش‌های تابعه را داشتیم.

برومندزاده افزود: در حوزه زیرساختی علاوه بر تعمیرات اساسی در اماکن حوزه‌های مختلف، سه هزار و ۴۰۰ متر مربع احداث جدید صورت گرفت.

وی جذب ۵ میلیاردریال کمک‌های مردمی و خیرین، اعزام ۱۵۰ تیم تخصصی به مناطق محروم، برپایی سه بیمارستان صحرایی در دهستان‌های تابعه، راه‌اندازی درمانگاه تخصصی شهرستان کهگیلویه، اعزام بیش از ۱۵ هزار نفر نیروی بسیجی در اردوهای جهادی و اردوی زیارتی و تفریحی برای ۲۰ هزار نفر در حوزه گردشگری را از دیگر کارهای انجام شده در دوران مسوولیت خود طی این چهار سال و اندی عنوان کرد.

برومندزاده اجرای ۱۵۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را از دیگر کارهای انجام شده برشمرد.

وی از برپایی موکب هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه به عنوان مهم‌ترین فعالیت انجام شده نام برد و با بیان اینکه این موکب برای نخستین بار در شهرستان برپا شد، گفت: در این موکب قریب به دو میلیاردریال نذورات مردمی جمع‌آوری و به ۳۰۰ هزار نفر خدمات ارائه شد.

برومندزاده با بیان اینکه در این مدت، چهار دوره انتخابات برگزار شد، بیان کرد: با تعامل دستگاه‌های امنیتی انتخابات به نحو احسن در این شهرستان برگزار شد.
علی پوزش نیز در این آیین با توجه به تعامل خوب شورای تأمین شهرستان در کنار هم اظهار داشت: در دوران مسوولیت سرهنگ برومندزاده  چهار دوره انتخابات برگزار شد که شورای تأمین از همه آن‌ها سربلند بیرون آمد.

فرماندار کهگیلویه سپاه را متعلق به همه مردم دانست و تصریح کرد: سپاه در همه صحنه‌ها کنار دولت بوده و به تبع آن سرهنگ برومندزاده طی چهار مسوولیتش همیشه در کنار ما بود و هر جا ضرورت داشت به کمک وی مشکلات را حل نمودیم.

پوزش امنیت پایدار در خاورمیانه را یادآور شد و بیان کرد: این امنیت شکل نمی‌گیرد مگر با تعامل سپاه، ارتش و نیرو انتظامی.

وی راه رسیدن به توسعه را داشتن همگرایی در کنار هم دانست و افزود: اگر در کارها و برنامه‌ها واگرایی داشته باشیم به اهداف متعالی نظام نخواهیم رسید.

سرهنگ سید حمزه محقق زاده قامت خاکی بسیجیان حاصل تفکر متعالی حضرت امام (ره) دانست و اظهار داشت: توفیق خدمت دربسیج ازافتخارات دوران راهنمایی حقیربوده وتاحال که درلباس پاسداری هستم افتخار خدمت گذاری رادارم وبه این انتخاب هم می بالم و افتخارمی کنم.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد:همه باهم و زیرچتر ولایت هستیم وآمریکا ومتحدانش هیچ غلطی نمی تواند بکنند.
محقق زاده درپایان افزود: ازهمه عزیزان که دراین مراسم حضور یافتند  تقدیروتشکر می کنم وهمگان بدانند که با فضای شهرستان بیگانه نیستم واهل همین دیار کهگیلویه هستم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت