پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 فروردین 1397 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 34856

آیین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه چرام برگزار شد + تصاویر

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آیین تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه چرام برگزار شد + تصاویر
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آیین تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آیین تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در سالن خاتم الانبیاءسپاه ناحیه شهرستان چرام برگزار شد.
سرهنگ حمزه محقق زاده عنوان کرد: در مدت ۲ سال گذشته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از ۴۵ یادواره شهدا را در سطح شهرها، بخش‌ها و روستاهای تابعه برگزار و درسرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاجایی که امکان داشت انجام شد.
محقق زاده با بیان اینکه در حوزه‌های زیرساختی و مهندسی تعمیرات اساسی در اماکن و حوزه‌های سپاه چرام انجام شد، افزود: در مدت ۲ سال گذشته زیرساخت هااماده نبود امانهایت تلاش راجهت اماکن جدیدانجام دادیم که الحمدالله مشکلات تااندازه ای حل شده البته تابه سطح مطلوب فاصله هست .
وی ادامه داد:۹ پایگاه مقاومت ویک منزل مسکونی زمیمه ساخته شده است.
وی با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی و بحث محرومیت زدایی، عنوان کرد: اردوهای جهادی زیادی درسطح شهروبخش در پایگاه‌های مقاومت برای محرومیت زدایی برگزار و برپایی موکب و کمک به زلزه زدگان کرمانشاه هزینه شد.
وی عنوان کرد: سازماندهی و آمادگی گردان‌های بیت المقدس را انجام دادیم و رزمایش‌های متعددی در دو سال گذشته برگزار شد و این گردان‌ها را برای حوادث غیر مترقبه آماده کردیم.
وی گفت:برای نخستین بار بحث برپایی موکب را در مرزشلمچه داشتیم که نذورات مردمی را جمع آوری کردیم از هزار نفر از زائرین پذیرایی شد.

محقق زاده به تشکیل حلقه های تربیتی شجره طبیه صالحی با موضوعات قرآنی اشاره کرد و افزود: باتاکیدفرماندهی محترم برحلقه های قرآنی توسعه ان رادردستورکارداشتیم که این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در مدت۲ سال گذشته تعدادزیادی را در بحث اردویی به مناطق جنگی و مکان‌های زیارتی اعزام کردیم.

فرمانده جدید ناحیه مقاومت کهگیلویه با بیان اینکه پیشگیری بسیاری از حوادث امنیتی را در فضای مجازی داشتیم،خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی و فرهنگی وظیفه اساسی بسیج مبارزه با جنگ نرم هست،یکی از راه هایی که می‌تواند در این موضوع دست پیدا کند انجام امورات فرهنگی در سطح جامعه است.

وی افزود: امورات فرهنگی و اجتماعی مطلوبی در خدمت رسانی به مردم داشتیم که از جمله آن میتوان به اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم اشاره کرد.
امام جمعه چرام گفت: سپاه توانسته است خیلی خوب ازآرمانهای انقلاب دفاع کندکه دشمن راواداربه تحسین کرده است.

حجت‌الاسلام افشار افزود:باتوجه به هجمه دشمن می‌طلبد که سپاه ما مثل گذشته با اقتدار بیشتر، مجهزتر و باصلابت تر از گذشته به کار خود ادامه دهد.
خطیب جمعه چرام افزود: همکاری سرهنگ حمزه محقق زاده در این مدت این را نشان داد که سپاه در همه فعالیت‌ها اعم از عمرانی، فرهنگی و جهادی کارهای زیادی انجام داده است.
وی اظهار کرد: در این مدت احساس می‌کردم که سرهنگ محقق زاده به عنوان فرمانده سپاه ناحیه چرام و یک نیروی فعال در کنار ما بوده و هر کجا که ضرورت داشت با هم تعامل و همکاری داشتیم و امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد.

افشاراظهارداشت:انتظارداریم که ازنیروههای توانمندشهرستان چرام درپست های بالاتری استفاده نمایید.

سردار بوعلی، افزود: یکی از موکب های دیدنی استان کهگیلویه و بویر احمد در اربعین حسینی،موکب شهدای چرام بود که امیدواریم این حرکت ها ادامه دار باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد به حضور فعال فرمانده سابق چرام، اشاره کرد و گفت: فرمانده ناحیه بسیج شهرستان چرام با حضور خود در فعالیتها،کنترل و هدایت خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است.

وی، افزود:خدا را شاکریم که پس از سالها وضعیت مکان ناحیه بسیج چرام تغییر کرده است که امیدواریم مشکلات این شهرستان در ادامه نیز حل و فصل شود.

سردار بوعلی به فرمانده جدید بسیج شهرستان چرام اشاره و عنوان کرد:با مشورت و همکاری با بسیجیان چرامی، فرمانده جدید بسیج چرام می‌تواند فعالیت خوبی را انجام دهد.

وی در پایان با اشاره به نیروهای توانمند این شهرستان و با بیان اینکه مورد استفاده قرار می گیرند بیان کرد: تلاش می‌کنیم که نیروهای خوبی جذب ناحیه های مقاومت بسیج شوند و همچنین از نیروهای توانمند شهرستان در حوزه های دیگر استفاده خواهیم کرد.

به گزارش صدای جنوب در این برنامه سرهنگ پاسدارحسن رضایی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان چرام معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار حمزه محقق زاده فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت