پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 فروردین 1397 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 34910

امام جمعه سرفاریاب:

پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از استقامت امام حسین (ع) از آرمان ها نظام و انقلاب پاسداری می کنند

نماز جمعه عبادی وسیاسی این هفته سرفاریاب به امامت حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان برگزارشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:
نماز جمعه عبادی وسیاسی این هفته سرفاریاب به امامت حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان برگزارشد.
خطیب‌ جمعه سرفاریاب ضمن دعوت همه به رعایت تقوای الهی بااشاره به آیات محکم (روشن و صریح) قرآن که اصل و اساس این کتاب را تشکیل مى‌دهد گفت :تفسیرواقعی وحقیقی آ یات الهی را جز خداوند وراسخان درعلم نمی دانندومی گویند مابه ان ایمان آوردیم چه مشابه وچه محکم همه ازسوی پرودگارماست .
حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان بااشاره به ضرورت فلسه امامت افزود :فلسفه ضرورت امامت به اجمال همان فلسه وجود نبوت است ودر ابلاغ وحی تشریعی وآوردن شریعت که باختم نبوت پایان پذیرفته است .
پژمان اظهارکرد:پیامبراکرم عترت خودراهمراه وملازم باقرآن قرارداده است وفرموده است :من دوچیز گرانبها در میان شما می گزارم کتاب خدا وعترت من که فهم حقایق قران راباید باراهنمایی عترت آموخت .
حجت الاسلام و المسلمین پژمان ضمن تبریک ماه شعبان گفت: ماه شعبان یکی از بهترین ماه ها است و نماز و روزه در آن ثواب بسیار دارد.
خطیب نماز جمعه سرفاریاب با اشاره به سوم شعبان ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از استقامت امام حسین (ع) از آرمان ها نظام و انقلاب پاسداری می کنند.
وی گفت: پاسدارا ن در لغت به معنای نگهبانی است، آنها در حساس ترین شرایط از بین مردم بر می خیزند و از ارزش های نظام و انقلاب دفاع می کنند.
پژمان اظهارداشت:میلاد سرورسالارشهیدان یاداوررشادت ها وجانبازیها ان حضرت ویارانش رادرروز عاشورا ودر صحنه کربلا درراه پاسداری ازدین اسلام است .
وی افزود :امام حسین (ع)وقتی زمانه وشرایط رادید که تمام دین درتباهی ونابودی وبه دست حاکم ظالم وجریان انحرافی است باتمام توانای خود در مقابل ظالمان ایستاد.
حجت الاسلام و المسلمین پژمان با اشاره به۴شعبان روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) مظهر ولایت مداری و پیروی از امام خود در حساس ترین و پیچیده ترین شرایط است.
وی اظهار کرد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) اسوه ادب، شجاعت، شهامت، مردانگی و بصیرت است و سرلوحه انسان های آزاده قرار دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت