پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1397 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 34937

جانشین سپاه فتح استان:

جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد متعلق به حزب و جناح خاصی نیست

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیج سازندگی امتحان خود را در جنگ سخت پس داده و انتظار داریم جهاد کشاورزی در فضای غبارآلوده امروز و جنگ نرمی که دشمن راه‌اندازی کرده ورود پیدا کند و به میدان بیاید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرهنگ جهانگیر انصاری در نشست پیش از ظهر امروز برگزاری مراسم سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان در بسیج سازندگی اظهار کرد: رزمندگان در بسیج سازندگی زحمات فراوانی هم در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس کشیدند.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هرگز فراموش نمی‌کنیم رانندگان لودر و بولدوزر را که گلوله دشمن مستقیم به پیشانیشان می‌خورد تا یک سنگر را درست کنند و آن را بسازند.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی امتحان خود را در جنگ سخت پس داده و انتظار داریم جهاد کشاورزی در فضای غبارآلوده امروز و جنگ نرمی که دشمن راه‌اندازی کرده ورود پیدا کند و به میدان بیاید.

این مسؤول عنوان کرد: جهاد کشاورزی در عرصه‌های فرهنگی در میدان حاضر شود و در گرامیداشت‌ها، نکوداشت‌ها، یادواره‌ها شهدا و سایر برنامه‌های منتسب به این بزرگواران حضور داشته باشد،جهادکشاورزی متعلق به حزب، گروه و جناح خاصی نیست و باید فراتر از این عمل کند.

انصاری با اشاره به نگاه‌های مثبت به حوزه جهادکشاورزی گفت: زحمات رزمندگان بسیج سازندگی قابل فراموش شدن نیست لذا نیاز است در زمان غبارآلوده کنونی خاطرات رزمندگان بسیج سازندگی در عملیات مختلف از جمله بیت‌المقدس بازگو شود تا جوانان بدانند چه حوادثی رخ داده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ما در سپاه نوکر همه مردم و ملت ایران هستیم و انتظار داریم دستگاه‌های مختلف در عرصه جنگ نرم حضور داشته و برنامه‌هایی برای مقابله با توطئه‌ها دشمنان ارائه دهند.

وی در پایان در خصوص برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت قومی و قبیله‌ای گفت: در ابتدا مخالف برگزاری یادواره‌ها به صورت قومی و قبیله‌ای بودیم اما برخی‌ها این یادواره‌ها را به صورت خودجوش و به شکل باشکوهی برگزار می‌کنند و همین مسئله منجر شد که اجازه برگزاری این مراسمات معنوی داده شود.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت