پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اردیبهشت 1397 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 35021

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

خدمات به عشایر تنها آبرسانی نیست/ عشایر نیاز به امنیت، پوشاک، راه، بهداشت و سایر امور دارند

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از رئیس سازمان عشایر کشور خواست تا قبل از خرداد دو دستگاه ماشین کمک‌دار برای آبرسانی به عشایر استان در اختیار امور عشایر قرار دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

علی‌محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست شورای عشایر که با حضور قندالی رئیس امور عشایر کشور برگزار شد اظهار کرد: افزون بر ۶ درصد جمعیت استان را عشایر تشکیل می‌دهند به همین دلیل تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در نشست دیگری پیگیر اجرایی شدن مصوبات خواهیم بود.

به گزارش صدای جنوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات و رفع مشکلات عشایر گفت: خدمات به عشایر تنها آبرسانی نیست بلکه عشایر نیاز به امنیت، پوشاک، راه، بهداشت و سایر امور دارند که تا روزی که در استان هستم برای ارائه خدمات به عشایر تلاش می کنم‌.

وی ضمن تقدیر از عملکرد سپاه و نیروی انتظامی در تامین امنیت عشایر گفت: گزارشاتی مبنی بر سرقت احشام شده که در شورای تامین پیرامون این موضوع و اینکه چه میزان باید پیشگیری شود تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اشتغال عشایر گفت: تسهیلاتی برای اشتغال در روستاها در نظر گرفته شده که با استفاده از توان فارغ‌التحصیلان عشایری برخی از این مبلغ به حوزه عشایر اختصاص داده می‌شود.

احمدی ظرفیت کهگیلویه و بویراحمد را در حوزه توریسم عشایر بی‌بدیل خواند و افزود: میراث فرهنگی اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

وی با تاکید مجدد بر رفع نیازهای عشایر گفت: در این شرایط و برهه حساس اقتصادی نباید عشایر را رها کنیم و تنها بگذاریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهم بودن بحران آب در گفت: از معاون امور عمرانی خواستم هفته آینده نشستی برای بررسی وضعیت آب تشکیل و در زمینه آبرسانی به عشایر هم تصمیم‌گیری می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از رئیس سازمان عشایر کشور خواست تا قبل از خرداد دو دستگاه ماشین کمک‌دار برای آبرسانی به عشایر استان در اختیار امور عشایر قرار دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علوم پزشکی و دامپزشکی خدمات لازم را به عشایر ارائه دهند و برای ارتقا سلامت عشایر دانشگاه علوم پزشکی پزشکان خود به مناطق عشایری گسیل کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت