پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1397 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 35176

احداث ۳۷ مسجد در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد توسط بنیاد برکت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از هزینه کرد ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت از مجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان در حوزه مدرسه‌سازی خبر داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در آئین کلنگ‌زنی سالن ورزشی شهید اورنگ روستای نقارخانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین نمایندگان بنیاد برکت اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مجموعه‌های این ستاد از جمله بنیاد برکت پروژه‌های مختلف را در استان اجرا کرده و یا در دست اجرا دارند.

به گزارش صدای جنوب، جهان محرابی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط بنیاد برکت عنوان کرد: تاکنون توسط بنیاد برکت ۹۴ پروژه اجرایی شده که برخی به اتمام رسیده و برخی دیگر نیز با پیشرفت فیریکی مختلف در دست ساخت است.

محرابی ابراز کرد: تاکنون احداث ۴۷ مدرسه با ۲۶۴ کلاس درس و اعتباری افزون بر  ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت اجرایی شده که از این تعداد ۱۲۹ کلاس درس تحویل و مابقی در دست اجرا بوده که برخی به‌زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ساخت ۳۷ مسجد در مناطق مختلف استان توسط بنیاد برکت خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۱ باب تحویل و مابقی در دست ساخت است.

محرابی ادامه داد: احداث ۵ خانه عالم، ۲ سالن ورزشی، تکمیل حسینیه روستای نقارخانه، تکمیل مسجد مزدک، یادمان شهدای چاروسا و هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی برای فرش سجاده برخی مساجد نیز از دیگر اقدامات بنیاد برکت برای رفع محرومیت در این استان بوده است.

وی تصریح کرد: سالن ورزشی دانش آموزی اهدایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان اجرایی حضرت امام(ره) با زیربنای ۸۳۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد تومان احداث می‌شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت