پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1397 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 35191

پرداخت تسهیلات به طرح‌های خود اشتغالی اولویت صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد

ارسلان حسن پور گفت: در سال گذشته تفاهم نامه‌های متعددی با دستگاه‌های اجرایی داشتیم که عملکرد خوب صندوق رضایت مندی دستگاه‌ها را به همراه داشت

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران به تشریح اولویت‌های کاری صندوق کارآفرینی امید استان  در سال ۹۷ پرداخت و اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید از طرح‌هایی که موجب تقویت تولید و سرمایه‌گذاری داخلی شود و  بستر را برای توسعه  هموار کند حمایت خواهد کرد.

ارسلان حسن‌پور به نگاه مثبت مدیرعامل صندوق کارافرینی امید در کشور به عملکرد این صندوق در استان اشاره کرد و گفت: این رویکرد مثبت نتیجه تعامل خوب صندوق کارافرینی امید در استان با  استاندار، نمایندگان  استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی، توجه به طرح‌های اشتغالزایی زود بازده و نظارت مستمر همکاران در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و وصول مطالبات است.

وی با اشاره به اینکه  توجه  به کسب کارهای کوچک و طرح‌های اشتغالزایی در روستاها جهت اشتغال پایدار بسیار مهم است، بیان کرد:کسب و کارهای خانگی، طرح‌های خود اشتغالی و کارآفرینانه در اولویت اعطای تسهیلات صندوق قرار دارند.

این مسئول رویکرد این صندوق در دولت دوازدهم را ارتقا از فرد محوری اشتغال به ایجاد زنجیره‌ها و شبکه‌سازی و استعدادیابی عنوان کرد و یادآور شد: بازاریابی مناسب و بومی‌سازی طرح‌ها با توجه به شرایط اقلیمی و منطقه‌ای از تدابیر لازم جهت پرداخت تسهیلات است که منجر به  تولید و اشتغال پایدار می‌شود.

حسن پور به فعالیت‌های سال گذشته صندوق کارآفرینی امید استان اشاره کرد و گفت: اعتبار اولیه صندوق در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان بود که با تعامل خوب با مجموعه استان و مسؤولان صندوق در کشور این مبلغ به ۳۲۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی به انعقاد تفاهم نامه‌های صندوق برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تفاهم نامه‌های متعددی با دستگاه‌های اجرایی داشتیم که عملکرد خوب صندوق رضایت مندی دستگاه‌ها را به همراه داشت.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی که با آنها تفاهم نامه برای ایجاد اشتغال پایدار ایجاد کردیم متقاضیان را به صندوق معرفی و کارشناسان ما طرح های ارائه شده را بررسی و اگر ضوابط و مقررات صندوق کارآفرینی و شیوه نامه اجرایی تفاهم نامه در بحث ایجاد فرصت‌های شغلی را رعایت کرده باشند ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﺸﻜﻴﻞ ﭘﺮونده اﻗﺪاﻡ می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از جذب ۱۲۰ درصدی تفاهم نامه پرداخت تسهیلات به متقاضیان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و کسب رتبه اول در کشور خبر داد و عنوان کرد: در زمینه انعقاد تفاهم نامه‌ها با بنیاد شهید ۱۰۰درصد اعتبارات با سازمان زندان‌ها ۹۷ درصد ،کمیته امداد ۹۰ درصد، ستاد مبارزه با مواد مخدر ۱۰۰ درصد پرداخت تسهیلات به متقاضیان معرفی شده را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ﺗﻤﺎمی ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎﻥ ﻣﻌﺮفی ﺷﺪه ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﻧﻮﺳﺎﺯﻱ ﻧﺎﻭﮔﺎﻥ حمل نقل بین شهری و روستایی ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﺗﺴﻬﻴﻼت شدند.

حسن پور با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه منجر به اشتغال پایدار در استان شود حمایت می‌کند خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۹۷ با تلاش مضاعف بتوانیم در زمینه رضایت‌مندی مردم و حرکت در مسیر اشتغال پایدار بیش از گذشته گام برداریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت