پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اردیبهشت 1397 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 35194

امام جمعه چرام:

پاسداری از نظام اسلامی وظیفه همه مردم است

امام جمعه چرام اظهارداشت:امام راحل و رهبر انقلاب، اعتماد ویژه و خاصی به مسئولان وزارت اطلاعات داشتند و حرف آنها را ملاک می دانستند که این اعتماد امام و رهبر عزیز به این مجموعه، نشانه اخلاص و پاک دستی این عزیزان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تقوا به انسان‌های متقی حکمت عطا می‌کند، اظهار کرد: منظور حکمت عملی بوده و حکمت نظری نیست، یعنی راه بهشت و جهنم را خوب تشخیص می‌دهد، منظور این نیست که علوم طبیعی مانند ریاضی و فیزیک را بهتر می‌داند.

امام جمعه چرام با اشاره به این مطلب که در اثر تقوا، انسان بهتر درد خود و درمان خود و راهی که باید در زندگی پیش بگیرد را می شناسد، عنوان داشت: چون اگر قوایی در وجود انسان مانند شهوت از حد خود بگذرد، طغیان می‌کند و باعث هلاکت انسان می‌شود.

وی در خطبه دوم نماز سیاسی، عبادی این هفته با بیان این مطلب که وزارت اطلاعات،دستگاهی مجرب و توانا شده است، ابراز کرد: از کسی الگو نگرفته بلکه بر اساس مبانی دینی و قرآنی شکل گرفته است، امام راحل و رهبر انقلاب، اعتماد ویژه و خاصی به مسئولان وزارت اطلاعات داشتند و حرف آنها را ملاک می دانستند که این اعتماد امام و رهبر عزیز به این مجموعه، نشانه اخلاص و پاک دستی این عزیزان است.

حجت‌الاسلام افشار ادامه داد: کارکنان وزارت اطلاعات از فرزندان ایران اسلامی هستند که به خاطر تلاش آنها در بحث امنیت احساس آرامش می‌کنیم.

وی افزود: معمولا سربازان گمنام امام زمان عج همه اقدامات خود را رسانه‌ای نمی‌کنند، بیشتر اوقات با اقدامات آنها جلوی بسیاری از رخدادها و نفوذ اطلاعاتی دشمن گرفته می‌شود و مانع از بمب‌گذاری‌ها در ایران شده‌اند.

خطیب جمعه چرام،گفت: بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا موفق شد در بسیاری از کشورها اقداماتی از قبیل تحریم، نفوذ جنگ و جریان سازی، دولت‌ها را سرنگون و نظام مورد نظر خود را حاکم کند، بعد از پیروزی انقلاب چنین نقشه‌ای را داشتند و دارند اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) هیچ توفیقی نداشتند و جمهوری اسلامی بیش از پیش و با عظمت در مسیر پیشرفت و سعادت حرکت می‌کند.

وی با تاکید بر این مطلب که امنیت در سایه همکاری مردمی محقق می‌شود و سرنخ بسیاری از کیس‌های امنیتی، اخبار مردمی بوده است،گفت: شماره صندوق پستی ستادهای خبری اداره اطلاعات در سراسر کشور۱۱۳ بوده که می طلبد در  برخورد با موارد مشکوک با ستاد خبری ارتباط برقرار کنیم، چون پاسداری از نظام اسلامی وظیفه همه مردم است.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت