پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اردیبهشت 1397 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 35319

درجمع خبرنگاران مطرح شد:

تشریح عملکرد آموزش و پرورش چرام در آستانه هفته معلم

صدرالله عزیزی در نشست با خبرنگاران فرهنگی چرام عملکرد آموزش و پرورش چرام را تشریح کرد.

صدرالله عزیزی در نشست با خبرنگاران فرهنگی چرام عملکرد آموزش و پرورش چرام را تشریح کرد.

به گزارش صدای جنوب ازسرفاریاب، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در آستانه هفته معلم در نشست با اصحاب رسانه فرهنگی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بزرگترین نهاد فرهنگ ساز است بیان کرد:خبرنگاران در زمینه انتقال پیام ها و موفقیت های آموزش و پرورش به جامعه نقش مهم دارد.

وی افزود: اصحاب رسانه معلمان جامعه هستند و نقشی که آنها ایفا می کنند باید متفاوت و پررنگ تر نسبت به سال های گذشته باشد.
صدرالله عزیزی در این نشست به تشریح عملکرد یکسال گذشته آموزش و پرورش چرام پرداخت و در خصوص فعالیت های عمرانی اظهار داشت:در سالی که گذشت در فضای آموزشی ۳فضای پیش ساخته توسط خیرین اهدا شد.
وی افزود: ۲مدرسه در بخش سرفاریاب و متوسطه اول در روستای القچین علیا افتتاح شد و ۳مدرسه دیگر بالای ۹۰درصد ساخت شامل مدارس روستای دمدره، متوسطه اول سادات و همچنین مدرسه کوثر در شهر چرام می باشد.
عزیزی ادامه داد:همچنین مدرسه متوسطه اول القچین سفلی جدیدا شروع به کار کرده که پیمانکار آن هم مشخص شده است.
رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به موفقیت های کشوری این اداره گفت:رتبه اول کشور در مسابقات علمی و تخصصی توسط دبیر ورزش و دو مقام کشوری در رقابت های الگوی برتر تدریس و رتبه اول کشوری در طرح درس آمادگی دفاعی و غنی سازی علوم تجربی کسب شد.
وی افزود:همچنین موفقیت های استانی و کشوری دیگری توسط مدیر مدرسه استثنایی چرام بدست آمد که جای تقدیر و تشکر دارد.
عزیزی گفت:برای اولین بار رتبه کشوری توسط دانش آموز شبانه روزی حضرت زینب(س) در رشته نهج البلاغه بدست آمد.
وی در خصوص موفقیت های ورزشی دانش آموزان دختر بیان کرد:در مسابقات فوتسال دانش آموزی برای اولین بار در کشور خانم گل و تکنیکی ترین بازیکن و جام اخلاق به تیم چرام اختصاص یافت و هم اکنون یکی از بازیکنان عضو تیم ملی هست و در تیم های کشوری مشغول فعالیت هست.
عزیزی با اشاره به موفقیت های این اداره در پروژه مهر گفت، :آموزش و پرورش شهرستان چرام در ۴سال متوالی رتبه عالی را کسب کرده است.
وی با اشاره به موفقیت های بخش آموزش گفت:سال گذشته رتبه دوم کنکور را از نظر قبولی در این آزمون در استان کسب کردیم و ۸رتبه برتر در آزمون پیشرفت تحصیلی و رتبه اول میانگین نمرات متوسطه در ۳سال متوالی در استان کسب کردیم و از همه مهم تر تنها شهرستانی بودیم که نمرات میانگین پایه سوم متوسطه بالاتر از نرم متوسط کشوری بود.
عزیزی گفت:در حوزه ابتدایی کسب رتبه اول همکارمان ابتدایی در جشنواره محتوای الکترونیکی و در برنامه اقدام پژوهی بدست آمد.
رئیس آموزش و پرورش چرام گریزی به فعالیت های حوزه پرورشی زد و بیان کرد: مهمترین موفقیت ما رتبه اول در اردوی راهیان نور در بین ۱۳منطقه آموزش و پرورش استان با اعزام ۳۳۰دانش آموزدر مقطع متوسطه دوم به مناطق جنگی انجام گرفت.
وی افزود:کسب ۳۷رتبه اول تا سوم در مسابقات استانی و رتبه پنجم دانش آموزی در مسابقات کشوری احکام از دیگر موفقیت های این حوزه می باشد.
وی ادامه داد: همچنین کسب رتبه دوم استانی توسط مدیر آموزش و پرورش چرام در ارزیابی عملکرد فعالیت های ۳منشور نورانی قرآن و نماز و عترت می باشد.
مدیر آموزش و پرورش چرام با اشاره به برنامه های این اداره در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت:ستاد بزرگداشت مقام معلم در این اداره تشکیل شده و تاکنون ۳جلسه در خصوص اجرای برنامه های مختلف و متنوع پیگیری شده است.
وی افزود:زنگ سپاس معلم در روز ۱۱اردیبهشت در مدارس نواخته می شود و اولویت در تکریم معلم در حوزه انجمن اولیا و مربیان است که تجلیل از اولیا و معلم فرهنگ سازی شود.
وی افزود: بیش از ۳۰برنامه در هفته بزرگداشت مقام معلم انجام می شود که جشن بزرگداشت روز معلم در تاریخ ۱۶اردیبهشت در سالن ورزشی آموزش و پرورش چرام برگزار می شود.
وی افزود:از معلمان و مدیران نمونه و بازنشستگان آموزش و پرورش چرام تجلیل بعمل می آید.
عزیزی تصریح کرد:۷۲۰نیروی شاغل در ۱۵۴ آموزشگاه با ۵۶۰۰ دانش آموز در آموزش و پرورش چرام مشغول فعالیت هستند.
وی افزود:آموزش و پرورش چرام در بحث نیروهای خدمتگزار خواهر و برادر و راننده با کمبود نیرو مواجه هست که اعلام نیاز شده و منتظر مجوز استخدام هستیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت