پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1397 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 35420

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد

جمع‌بندی گزارش خسارات زلزله به واحدهای مسکونی یاسوج و سی‌سخت تا روزشنبه/۳۲ مصدوم بستری هستند

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد مسکن هم وظیفه گزارش در خصوص میزان خسارات به واحدهای مسکونی را دارد که کارشناسان بنیاد مسکن گزارش مربوط به خسارات را تا روز شنبه تکمیل خواهند کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عزیز فیلی امروز در خصوص آخرین وضعیت مصدومین زلزله ۵٫۲ ریشتری شهرهای یاسوج و سی‌سخت و همچنین میزان خسارات وارده به تاسیسات و ابنیه در این دو شهر اظهار کرد: تا شب گذشته ساعت ۹ تعداد مصدومانی که به مراکز درمانی انتقال یافته بودند تعداد ۱۳۳ نفر بود که از این تعداد ۱۰۱ نفر سرپایی معالجه شدند و تعداد ۳۲ نفر کماکان بستری هستند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این زلزله دو نوع خسارت یکی به واحدهای مسکونی مردمی و دیگری به تاسیسات و ابنیه به خصوص به شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب و برق و گاز و مخابرات داشتیم.

وی بیان کرد: خسارات مربوط به دستگاه‌های دولتی توسط ادارات به مدیریت بحران و استانداری گزارش داده می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد که بنیاد مسکن هم وظیفه گزارش در خصوص میزان خسارات به واحدهای مسکونی شهری و روستایی را دارد که کارشناسان بنیاد مسکن گزارش مربوط به خسارات را تا روز شنبه تکمیل خواهند کرد.

فیلی از مردم خواست تا در این زمینه تنها با کارشناسان و نمایندگان بنیاد مسکن در خصوص برآورد خسارات همکاری داشته باشند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت