پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1397 ساعت 17:02:: شناسه خبر: 35422

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده:

مظلومیت خبرنگاران در کلام و رفتار مسئولان به شدت احساس می‌شود

حجت‌الاسلام سعیدی اظهارداشت:مظلومیت خبرنگاران در کلام و رفتار مسؤولان به شدت احساس می‌شود ولی این مهم نباید مانع از رسالت خطیر آنها در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام احمد سعیدی با تبریک نیمه شعبان و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: شهادت شهید مطهری از متفکران و اندیشمندان نظام جمهوری اسلامی به فرموده حضرت امام خمینی (ره) نه تنها خللی در مسیر انقلاب و نظام به وجود نیاورد بلکه چراغ راهی برای تعالی و پیشرفت نظام در ابعاد فکری و انقلابی و پر مصمم‌تر شدن ملت برای آینده‌ای روشن شده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده افزود: صحبت از شهید مطهری و بیان ویژگی‌ها و شخصیت والای آن شهید کاری بس دشوار بوده ولی اگر نگاهی اجمالی به آثار آن شهید بزرگوار بیندازیم به بزرگی و منش وی پی خواهیم برد.

وی تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی به این دلیل در سالروز شهادت شهید مطهری نامگذاری شد که بتوانیم همانند وی در راستای تعالی اندیشه اسلامی و انقلابی نیروهای مسلح گامی مؤثر برداریم.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه با اشاره به اهداف و برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه لنده، لزوم همراهی و همکاری اصحاب رسانه در راستای ترویج اندیشه اسلامی را یادآور شد و افزود: خبرنگاران با ارتباط مستقیم به مردم و مسؤولان باید در جهت تعالی جامعه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: مظلومیت خبرنگاران در کلام و رفتار مسؤولان به شدت احساس می‌شود ولی این مهم نباید مانع از رسالت خطیر آنها در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: بسیج به مباحث امنیتی و فرهنگی اهمیت ویژه‌ای می دهد و اصحاب رسانه در این دو قسمت قطعاً نقش موثری در تحقق برنامه‌های بسیج دارند.

حجت‌الاسلام سعیدی اظهارکرد: پوشش خیلی خوب یادواره های مختلف شهدا و سایر برنامه های فرهنگی در سپاه و بسیج باعث تقویت بنیه های فرهنگی و اعتقادی سپاه و بسیج در این شهرستان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت:همکاری و تعامل خوب اصحاب رسانه باعث پیشرفت و توسعه روز افزون برنامه‌های بسیج و سپاه خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت