پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1397 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 35676

امام جمعه قلعه رئیسی:

نوزاد برجام یتیم شد/ هدف اصلی آمریکا ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است

امام جمعه قلعه رئیسی اظهارداشت:خدا را شاکریم که شیطان بزرگ از برجام رفت و این اتفاق درس‌ها و عبرت‌هایی داشت  که بزرگترین دستاورد برجام اثبات غیرقابل اعتماد بودن دشمنان نظام و آمریکا بود و این سرمایه بزرگ را  که با هزینه هایی بزرگ به دست آوردیم  را  نباید با خوش بینی به اروپا آن را به تاراج گذاشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: کیفیت قبض روح و حالت جان سپردن افراد مختلف تناسب خاصی با کیفیت اعتقادات و روحیات و اعمال و شخصیت افراد دارد.

امام جمعه قلعه رئیسی به بدعهدی آمریکا اشاره و عنوان کرد: بالاخره نوزاد برجام یتیم شد و در این بیماری ها و اتفاقات به زودی میمیرد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که شیطان بزرگ از برجام رفت و این اتفاق درس‌ها و عبرت‌هایی داشت  که بزرگترین دستاورد برجام اثبات غیرقابل اعتماد بودن دشمنان نظام و آمریکا بود و این سرمایه بزرگ را  که با هزینه هایی بزرگ به دست آوردیم  را  نباید با خوش بینی به اروپا آن را به تاراج گذاشت.

وی افزود: تنها فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا و آمریکا بود که اگر امروز صاحبان این نظریه به این نتیجه رسیده باشند که اعتماد به آمریکا اشتباه بود جای تبریک به آنها دارد؛  امام جمعه قلعه رئیسی اذعان کرد: آمریکا شیر برجام را مکید بعد تفاله‌اش را دور انداخت و هدف اصلی آمریکا از خروج برجام ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است .

 خطیب جمعه قلعه رئیسی اذعان کرد: بزرگترین تهدید برای ملت ما دو قطبی شدن و موافق و مخالف شدن است لذا در این شرایط همه باید یکپارچگی ملی را حفظ کنیم.

صلواتی خاطرنشان کرد: ما سالها است اقتصاد کشور را معطل برجام کردیم و این خروج آمریکا برای ما یک نعمت بود و ملت شریف؛ ما ۴۰ سال است که  تحریم هستیم ما امت اسلام و رسول الله هستیم و رسول خدا(ص) را هم تحریم نمودند آب و غذا را هم بر پیامبر و اصحابش بستند ما شیعیان علی( ع) و پیروان مکتب سیدالشهدا هستیم ما انصارالمهدی هستیم نظام ما حق است خدا با ماست ما ملت قوی هستیم ما رهبری حکیم و فرزانه داریم ما کشور امام زمان(عج) هستیم ما کشور امام رضا(ع) هستیم ما سپاه مقتدر ارتش دلیر بسیج قهرمان و نیروی انتظامی فداکار داریم.

امام جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: کشور ما از انواع و اقسام نعمت‌ها و منابع خدادادی برخوردار است ما در ۸ سال دفاع مقدس مورد حمله همه ابرقدرتها قرار گرفتیم سرانجام پیروز شدیم.

 وی افزود: امروز ما از جمیع جهات در شرایط برتری هستیم امروز ما در کنار بیخ گوش دشمن حزب الله و انصار الله و حماس و حشدالشعبی و فاطمیون و زینبیون را داریم .

صلواتی گفت: لذا مسئولان همه تدابیر لازم را اندیشیده اند و انشاءالله از این پیچ هم عبور خواهیم کرد و اگر دشمن دست از پا خطا کند روزگار او را سیاه خواهیم کرد.

وی به خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب در حمایت از نیروهای مومن و انقلابی اشاره و تصریح کرد: خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب از مسئولان نظام در سطوح مختلف مدیریتی حمایت از نیروهای انقلابی و حزب اللهی و تقویت تفکر انقلابی است؛ .

صلواتی گفت:هم نمایندگان مجلس هم استانداران هم مدیران کل مورد خطاب ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای هستند و این تکلیف شرعی همه مدیران است؛ بالاخص نهادهای فرهنگی استان مثل آموزش و پرورش، بنیاد شهید، ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات نیازمند و تشنه مدیران با تفکر انقلابی و ولایی و جهادی هستند.

وی ادامه داد: این مدیران می توانند مشکلات و معضلات فرهنگی استان را چاره اندیشی کنند و جلو آسیب‌ها و انحراف‌های فرهنگی و سیاسی و اجتماعی جامعه را بگیرند.

صلواتی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از نهادهای فرهنگی از مدیریت بچه‌های مومن و انقلابی و حزب اللهی محروم شدند.

 امام جمعه قلعه رئیس با بیان اینکه هم نمایندگان هم استانداران هم مدیران کل بدانند عمل به فرمایشات نائب امام زمان(عج) بر شما واجب است نه رضایت و خشنودی اربابان سیاسی و رهبران ورشکسته جریانهای سیاسی و بعضی پیمانکاران این گناه نابخشودنی است.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: بعضی از مدیران در حق بچه های انقلابی و ولایی و حزب اللهی ظلم کردند و به صرف همراه نبودن در جریانات سیاسی آنان را از مدیریت ادارات نظام جمهوری اسلامی محروم کردند و این خیانت در حق امام و شهدا و مردم بود،.

 وی ادامه داد: در بعضی مناطق بچه های انقلابی و ولایی به صرف همراهی با امام جمعه و حامی ارزشها بودن مورد بی توجهی قرار گرفتند و آنان را محروم نمودند که این حقالناس بود و ظلم در حق دیگران بود امیدوارم این افراد و این مدیران خودرا برای پاسخگویی فردای قیامت آماده کنند.

صلواتی در ادامه  به آغاز ماه مبارک رمضان اشاره و تاکید کرد: ماه رمضان ماه تربیت و زمان خودسازی و عبادت است و این ماه فرصت پیوند با ولایت است و باید تلاش شود تا مومنان به بهترین نحو به استقبال این ماه پربرکت روند.

گفتنی است؛ این هفته حضور پرشور مردم در نماز جمعه سبب شد تا بسیاری از مردم در مکان بیرون از مسجدبیاستند که امیدواریم هر چه سریع تر نسبت به تکمیل مصلای شهر قلعه رئیسی اقدامی شود.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت