پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1397 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 35736

امدادرسانی هلال احمرچرام وامورعشایرکهگیلویه به عشایرخسارت دیده دربخش های کوهستانی سرفاریاب

هلال احمرچرام باهمکاری بخشدارسرفاریاب ومرکزی وامورعشایرشهرستان به کمک خسارت دیده گان بارندگی های اخیردرجوخانه شتافتند.

هلال احمرچرام باهمکاری بخشدارسرفاریاب ومرکزی وامورعشایرشهرستان کهگیلویه  امدادرسانی به  خسارت دیده گان بارندگی های اخیردرجوخانه راانجام دادند .

به گزارش خبرنگارصدای جنوب ازسرفاریاب ،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام گفت: تعدادی از عشایر مستقر در بخش کوهستانی موروک ،جوخانه وکوه پهن سه بَرد در بارندگی و تندباد دوروزگذشته دچار خسارت شده بودند و چادر و وسایل زندگی آنها آسیب دیده بود.
علمداردستور افزود: این خانوارهای عشایری واقع در دامنه کوه نوروکوه پهن از مناطق بخش سرفاریاب بر اثر باران و باد شدید، چادر و سرپناه آنها تخریب شده بود که هلال احمر به یاری آنها شتافت.
وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به محل اسکان این عشایر ادامه داد: برای کمک به این عشایر یک گروه ده نفره از نیروهای امدادی با تجهیزات امدادی به منطقه اعزام وتاپاسی ازشب به خدمت رسانی به عشایرمشغول بودند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام همچنین از توزیع  ، پتو ، و مواد غذایی بین این خانوارها خبر داد و گفت: ازبین ۶۰خانوارخسارت دیده مقدار۲۵۰کیلونایلون ۱۰۰تخته پتو۳۰بسته قندو۲۵۰قوطی کنسروپودرلباس شویی باحضوربخشدارسرفاریاب ومرکزی وهمکاری امورعشایرشهرستان کهگیلویه توزیع گردید.
وی گفت: این اقدام درسه روز متوالی وسه نوبت صورت گرفت .

مدیرامورعشایرکهگیلویه گفت:درادامه امدادرسانی به خسارت دیده گان بارندگی های اخیردرمناطق کوهستانی جوخانه چهارمین روزخدمات رسانی به پهنالیلی چشمه توت وتعدادی ازعشایردرجوخانه صورت گرفت .

اجتهادی درادامه عنوان کرد:اقلام کمک شده درچهارمین روزشامل پتووخوراکی وپلاستیک بوده است.

وی گفت :درتلاش هستیم که اقلام بیشتری جمع اوری وبه خسارت دیده گان کمک کنیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت