پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 اردیبهشت 1397 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 35893

پیام تبریک امام جمعه سرفاریاب به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

« “شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ “

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به مردم شریف ومومن سرفاریاب که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می‌بخشد.

امیداورم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

از همگان می خواهم حرمت این ماه را نگه داشته و با امر به معروف و نهی از منکر با زبانی لین و نرم نگذارید حرمت ماه خدا شکسته شود و روزه خواری علنی صورت گیرد.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می کنم.

حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان

امام جمعه سرفاریاب

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت