پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1397 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 35982

 توضیحات روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره پروژه مصلای چرام

بدیهی است مصلّای شهر چرام و سایر مصلّی های استان طی سال های دولت تدبیر و امید در استان همواره مورد عنایت شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره پروژه مصلای چرام ودرواکنش به تهدیدات امام جمعه این شهردرخصوص رایزنی با مسیولان ارشد کشور توضیحاتی ارایه داد که درزیر بیان می شود.

اعتبار مصوب پروژه مصلّای چرام در سال ۱۳۹۶ معادل ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال (۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و نفت و ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قانونی استفاده متوازن جزء ۴۷ ردیف ۵۵۰۰۰۰ قانون بودجه) بوده است که ۵۳/۳ درصد این اعتبار نیز تخصیص یافته است (معادل ۴ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال) از مبلغ اعتبار تخصیص یافته،۷۵۲ میلیون ریال بصورت نقد و ۳ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال بصورت اسناد خزانه اسلامی بوده است.

در شرایطی تخصیص اعتبار پروژه فوق ۵۳/۴ درصد بوده است که متوسط تخصیص اعتبارات استانی در سال گذشته ۳۷ درصد، اعتبارات قانون استفاده متوازن ۲۹/۳ درصد و اعتبارات نفت ۹۱ درصد بوده است و چنانچه پروژه احداث مصلای چرام مشابه سایر پروژه های استان در نظر گرفته می شد تخصیص اعتبارات مصلّی می بایست ۳ میلیارد و ۲۶۷ میلیون ریال ابلاغ می گردید. به عبارتی بنا به عنایت کمیته تخصیص اعتبارات و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص اعتبار این پروژه در سال گذشته معادل یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال از متوسط تخصیص ابلاغی به استان بیشتر بوده است.

بدیهی است مصلّای شهر چرام و سایر مصلّی های استان طی سال های دولت تدبیر و امید در استان همواره مورد عنایت شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوده و امید است وضعیت تخصیص اعتبارات در سال های پیش رو به گونه ای باشد که افتتاح مصلی های استان تسریع گردیده تا ان شاء­الله خدمتی دیگر در خور توجه مردم شریف استان انجام گیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت