پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1397 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 35989

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه خبرداد:

برگزاری جشن رمضان با موضوع قران وعترت

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه در نشستی با خبرنگاران ویژه برنامه های این اداره درماه مبارک رمضان با عنوان «جشن رمضان با موضوع قران وعترت» تشریح کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی کهگیلویه در نشستی با خبرنگاران ویژه برنامه های این اداره درماه مبارک رمضان با عنوان «جشن رمضان با موضوع قران وعترت» تشریح کرد.
به گزارش صدای جنوب، سیدایرج کاظمی جو اظهارداشت:شانزده برنامه هنری، فرهنگی و دینی دراین ایام پیش بینی شده که ازنظر کمی و کیفی باسالیان قبل رشد چشمگیری دارد.
کاظمی جو گفت:۳نشست تخصصی قران و عترت در مصلی نمازجمعه شهرهای قلعه رییسی، دیشموک و سوق برگزار و اساتید بنام در این حوزه سخنرانی می کنند.
وی برگزاری جلسات تفسیر و تدبر در قران کریم را دیگر برنامه مناسبتی بیان کرد که درروزهای دوم و بیست وسوم خردادماه به ترتیب در مصلی نمازجمعه دهدشت و مسجدحضرت ابوالفضل (ع) این شهر اجرا می شود.
سیدایرج کاظمی جو ادامه داد:چهار محفل انس باقران در مسجدامام حسین(ع) چنگلوا ،امام رضا(ع) طولیان ،مسجد امام حسین (ع) دهدشت و مسجد موسی ابن جعفر راک نیز برگزار میشود
وی بااشاره به لیالی قدر و مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ع) خاطرنشان کرد:در همین زمینه برنامه «شبی شعر شهیدی» در جوار گلزارشهدای گمنام پیش بینی شده است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کهگیلویه، کتابت قران با حضور هنرمندان خوشنویس ،برگزاری نمایشگاه علوم قرانی و ارایه محصولات فرهنگی باتخفیف ۵۰ درصدی ،اجرای نمایش خیابانی باموضوع قران و تجلیل از فعالان قرانی را ازدیگر برنامه ها در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت