پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 اردیبهشت 1397 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 36000

پنج دهیاری جدید برای بخش سرفاریاب تصویب شد

به شوراهای اسلامی روستاها اعلام کرده ایم در اسرع وقت افراد واجد شرایط را جهت اقدامات قانونی بعدی به بخشدار معرفی نمایند تا پس از طی مراحل قانونی نسبت به افتتاح دهیاری ها اقدام نماییم

پنج دهیاری جدید برای بخش سرفاریاب تصویب شد
بخشدار سرفاریاب گفت: پنج دهیاری جدید برای روستاهای بخش سرفاریاب تصویب شد .
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب روستاهای خلیفه ای ، میرعلیمحمد ( جمال الدین) ، چالباغ بیدانجیر ، امامزاده اسماعیل را از جمله روستاهایی برشمرد که اخیرا دارای دهیاری شدند . وی افزود برای یک روستای دیگر نیز دهیاری تصویب شده که متعاقبا اعلام خواهد شد.
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب همچنین اظهار داشت باتوجه به نقشی که دهیاری ها میتوانند در عمران و آبادانی و ایجاد اشتغال در روستاها داشته باشند از ابتدای ورودم پیگیر این مسعله بودم و به یاری خدا و همت دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق شدیم سال ۹۵ پنج دهیاری برای روستاهای نهم ، رودخانه سادات ( داورپناه ) ، عزیزی وسطی ، گرگیو و تلوندی تصویب و فعال نماییم و مجدد با پیگیریهای مستمر موفق شدیم پنج دهیاری اخیر را نیز به تصویب برسانیم که با این روستاها طی سه سال مسعولیت خویش تعداد دهیاری ها را تقریبا ۱۰۰% افزایش دادیم.
آتش سودا درخصوص افتتاح دهیاری ها نیز افزود : به شوراهای اسلامی روستاها اعلام کرده ایم در اسرع وقت افراد واجد شرایط را جهت اقدامات قانونی بعدی به بخشدار معرفی نمایند تا پس از طی مراحل قانونی نسبت به افتتاح دهیاری ها اقدام نماییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت