پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 خرداد 1397 ساعت 00:03:: شناسه خبر: 36004

اقدام عجیب نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی

مدتی است نماینده های کهگیلویه و بویراحمد بدون تعامل و با تک روی در حال پیشبرد امورات جزئی مناطق خود هستند و عملاً با همدیگر صحبت نمی کنند!

پایگاه خبری صدای جنوب:

بدون شک توسعه نه از راه تک روی بلکه از مسیر همیت جمعی بدست می آید.

به گزارش صدای جنوب به نقل از بویرنیوز، مدتی است نماینده های کهگیلویه و بویراحمد بدون تعامل و با تک روی در حال پیشبرد امورات جزئی مناطق خود هستند و عملاً با همدیگر صحبت نمی کنند!

موضوع وقتی عجیب تر میشود که بر اساس منابع موثق بویرنیوز در وزارت خانه ها، نمایندگان استان با حضور در سازمان های مرکزی و وزارتخانه‌ها، ضمن تخریب نیروهای نمایندگان رقیب ابقا و یا برکناری مدیران را تهدید بزرگ برای استان نشان می دهند.

این رفتار ناشایست نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد تنها به انتصاب مدیران ضعیف و عقب ماندن استان از قافله توسعه کمک کرده است.

بدون شک توسعه استان با تلاش جمعی هر سه نماینده استان ممکن می شود و در این راه قطع به یقین ارتباط اثرگذار نمایندگان برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت جدی به نظر می رسد.

پرداختن صرف به امورات ریز شهرستانی، دخالت در عزل و نصب ها، استخدام غیرقانوی و موارد اینچنینی درخواست مردم از موکلانشان نبوده و نیست.

رقابت های تنگ نظرانه آنهم تنها در میان ۳ نماینده و در استان کوچکی همچون کهگیلویه و بویراحمد تنها نتیجه اش اشاعه منطقه گرایی خواهد بود و بس! کما اینکه هم اکنون این نگاه ضد توسعه به شدت احساس می شود.

به گزارش بویرنیوز، هر سه نماینده استان باید بدانند خواست مردم توسعه و اشتغالزایی و بهبود کلی شرایط استان است نه بهره مندی فلان پیمانکار از پروژه ها و یا استخدام فلان فرد، مردم خواهان برقراری عدالت استخدامی هستند نه گزینش سفارشی، استفاده از ظرفیت ها و منابع استان برای توسعه استان خواست عمومی مردم است نه سیل بودجه ها برای یک شهرستان و بی توجهی به سایر مناطق!

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت