پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 خرداد 1397 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 36070

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ارسال ۱۲ بافت جدید از پیکر مسافران سانحه هوایی یاسوج/ پیدا شدن بخشی از پیکر مادر ایلیا و طاها

کامروز امینی گفت: بعد از انتقال تعدادی از بقایا و پیکرهای مسافران سانحه هوایی یاسوج – تهران که هفته گذشته به پزشکی قانونی یاسوج صورت گرفته ۱۲ بافت جدید از این پیکرها بعد از نمونه‌برداری و کدگذاری به شیراز  جهت انجام سایر آزمایشات انتقال داده شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از نمونه‌برداری، کدگذاری و ارسال ۱۲ بافت جدید از پیکرهای مسافران سانحه هوایی یاسوج – تهران به آزمایشگاه ژنتیک شیراز خبرداد.

 کامروز امینی گفت: بعد از انتقال تعدادی از بقایا و پیکرهای مسافران سانحه هوایی یاسوج – تهران که هفته گذشته به پزشکی قانونی یاسوج صورت گرفته ۱۲ بافت جدید از این پیکرها بعد از نمونه‌برداری و کدگذاری به شیراز  جهت انجام سایر آزمایشات انتقال داده شد.

وی با اظهارتاسف از اینکه شدت خسارت وارده به پیکرهای مسافران و خدمه سانحه هوایی یاسوج – تهران بالا بوده است، خاطرنشان کرد:‌ باگذشت بیش از سه ماه از این حادثه، ۲۲۴ بافت در مجموع به پزشکی قانونی یاسوج انتقال داده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مجموع بافت های انتقال داده شده ۲۳ جسد شناسایی و ۴۱ جسد دیگر همچنان صاحبان آنها نامعلوم است.

امینی بااظهار امیدواری از اینکه در ۱۲ بافت ارسالی جدید به شیراز هویت برخی دیگر از اجساد مشخص شود، یادآورشد: منتظر پاسخ آزمایشگاه ژنتیک شیراز هستیم که به نظر می رسد تا چند روز آینده پاسخ آزمایشگاه شیراز ارسال شود.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که اجساد تحویل داده شده به خانواده های آنان بطور ۱۰۰ درصدی کامل نیستند.

امینی گفت: شدت ضربه و خسارت وارده به اجساد در هنگام سقوط هواپیما بحدی بالا بوده که تاکنون هیچکدام از اجساد تحویلی به خانواده ها کامل نبوده اند.

وی با بیان اینکه اجساد تحویل داده شده دارای درصدهای متفاوتی هستند، تصریح کرد: البته به لحاظ پزشکی این اجساد شرایط لازم برای تحویل شدن را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد، داشتن ۲ دست ، ۲ پا و نیمه تنه را مهمترین شرایط لازم برای تحویل اجساد مسافران سانحه هوایی یاسوج – تهران به خانواده‌های آنها عنوان کرد.

 شش جسد همچنان ناپیدا

امینی از پیدانشدن شش جسد مسافران این سانحه هوایی خبرداد و اظهارداشت: تاکنون هیچ پیکری از اجساد این شش مسافر به پزشکی قانونی یاسوج تحویل داده نشده است.

وی گفت: البته نتیجه آزمایشات ۱۲ بافت جدید هنوز برای ما ارسال نشده و ممکن است در بین بافت های جدید، پیکری از اجساد آنان باشد.

 ایلیا و طاها در انتظار مادر

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا پیکری از جسد مادر ۲ برادر  سید ایلیا و سیدطاها دانشی “پیدا شده است یا خیر؟ هم اظهارداشت: پیکری از جسد مادر این ۲ برادر پیدا شده و منتظر پاسخ پزشکی قانونی شیراز برای پاسخ بافت های جدید هستیم.

امینی گفت: اجساد این ۲ برادر هم اکنون در سردخانه بوده و خانواده آنان در انتظار تکمیل شدن جسد مادرشان هستند.

وی با اظهار تاسف از وقوع سانحه هوایی یاسوج – تهران از آمادگی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد برای تحویل اجساد ۲ برادر خبرداد و خاطرنشان کرد: باتکمیل شدن جسد مادر، این اجساد نیز به خانواده شان تحویل داده می شود.خبردنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت