پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 خرداد 1397 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 36085

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

نیروی انتظامی متکدیان خارجی را جمع‌آوری کند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ماهیانه یک بار اتباع خارجی به‌ویژه متکدیان جمع‌آوری شده و به اردوگاه استان فارس تحویل داده شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متکدیان و اتباع خارجی به صورت ماهیانه از سطح شهرهای استان جمع‌آوری شوند.
به گزارش صدای جنوب، محمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست ستاد جمع‌آوری متکدیان استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت سالروز حماسه آزدسازی خرمشهر، اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم توانستند با دست خالی در مقابل رژیم بعثی که مورد حمایت اکثر کشورهای دنیا بود حماسه بزرگی را خلق کنند و ما باید همیشه و در همه مراحل مدیون خون شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه به لحاظ وجود متکدیان در سطح شهرهای استان وضعیت مطلوبی نداریم و نباید به وضع موجود راضی باشیم، افزود: متکدیان سیمای نامطلوبی در همه جای شهرهای استان و حتی در ادارات ایجاد کرده و حتی طوری شده که کارشان از التماس و تضرع گذشته و کاملا طلبکارانه برخورد می‌کنند.

نظری گفت: متکدیان خارجی در سطح شهرهای استان اکثر پاکستانی بوده که در جایگاه‌های پمپ بنزین و دیگر معابر شهری به تکدی‌گری مشغول هستند و نیروی انتظامی باید آنها را جمع‌آوری کند و ما هم وظیفه داریم از نیروی انتظامی برای انتقال آنها به اردوگاه استان فارس حمایت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ماهیانه یک بار اتباع خارجی به‌ویژه متکدیان جمع‌آوری شده و به اردوگاه استان فارس تحویل داده شود.

وی ابراز کرد: در بحث متکدیان داخلی نیز افراد نیازمند با کمک بهزیستی و کمیته امداد شناسایی و تحت پوشش قرار داده شده و معلولین و متکدیان سطح شهر نیز با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی جمع‌آوری شوند.

نظری با بیان اینکه با توجه به امکاناتی که در بهزیستی وجود دارد و تعداد زیاد نیروهایی که این سازمان دارد، انتظار داریم به صورت مرتب وضعیت کودکان کار و خیابانی رصد شده و طوری اقدام شود که این کودکان دیگر به سطح خیابان‌ها برنگردند، افزود: بهزیستی ظرف یک ماه آینده به کمک شهرداری متکدیان را از سطح شهر جمع‌آوری کند تا در خردادماه وضعیت بهتری را در سطح شهرهای استان شاهد باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت