پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 خرداد 1397 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 36145

واکنش فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به شروط رئیس جمهور آمریکا

فرمانده سپاه فتح گفت:شروطی که رئیس جمهور آمریکا گذاشته به معنای آن است که ایران نمی‌تواند از خود دفاع کند در منطقه حضور نداشته باشد و فناوری و موشک هم نداشته باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار یدالله بوعلی صبح امروز در آیین بزرگداشت سال روز سوم خرداد که در محل سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با تبریک این روز به همه مردم استان اظهار کرد: سوم خرداد روز سربلندی و مقاومت و پیروزی ملت ایران است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به برکت اسلام و قرآن و ولایتمداری این ملت همواره در مقابل دشمنان خود به پیروزی رسیده که یکی از این پیروزی‌ها حماسه فتح خرمشهر است.

آزادی خرمشهر نصرت الهی بود

بوعلی با اشاره به این که اگر خرمشهر ۳۴ روز مقاومت کرد و سپس به دست توانمند فرزندان انقلاب دوباره به آغوش کشور بازگشت همه به واسطه ایمان و اراده جوانان کشور بود اظهار کرد: آزادی خرمشهر فتح و نصرت الهی بود که رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند همه عملیات‌ها در آن حضور داشتند.

فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه دشمنان با همان خط سیر مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند افزود: آن‌ها غافل از این هستند که ملت ایران همان کسانی هستند که پشت آن‌ها را در خارج از مرزهای کشور شکسته‌اند.

بوعلی به سخنان رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا اشاره کرد و گفت: ملت ایران هیچ گاه زیر بار ننگ یک رئیس‌جمهور دیوانه نخواهد رفت.

آمریکا تنها زبان زور را می‌فهمد

وی افزود: شروطی که رئیس جمهور آمریکا گذاشته به معنای آن است که ایران نمی‌تواند از خود دفاع کند در منطقه حضور نداشته باشد و فناوری و موشک هم نداشته باشد.

بوعلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در همه دوران ثابت شده که امریکا تنها زبان زور می‌فهمد و جواب خود را در سوریه و عراق و یمن گرفته است.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه رهبری فرموده‌اند که نصرت الهی حتمی است و با دلایل مختلف ثابت کرده‌اند که هیچ نتیجه‌ای در اعتماد به اروپا و امریکا نیست اظهار کرد: عهدشکنی‌ها تنها مربوط به این دوره و این رئیس‌جمهور آمریکا نیست.

دلیل ترس دشمن از حضور ایران در منطقه

وی گفت: سیاستمداران آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که در برهه کنونی یک رئیس جمهور دیوانه را حاکم کنند تا دنیا از او بترسد و این سیاست آمریکاست.

فرمانده سپاه فتح به غیر قابل اعتماد بودن اروپایی‌ها هم اشاره کرد و گفت: باید بنا به فرموده رهبری انقلاب باورمان به داخل کشور باشد.

وی گفت: اگر آمریکایی‌ها قدرت مقابله با ایران را داشتند شرط نمی‌گذاشتند و به همین دلیل است که می‌خواهند ما در سوریه و یمن و عراق و در منطقه حضور نداشته باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت