پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 خرداد 1397 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 36200

امام جمعه سرفاریاب:

مسئولان بایدپاسخگوی عدم حضور خود در مراسم نماز جمعه باشند/افتتاح تصفیه خانه آب سرفاریاب شاید وقتی دیگر!

خداوندرجس وپلیدی راازاهل بیت پیامبراکرم (ص)دورکرده وان بزرگواران معصوم هستند.

حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان در نماز عبادی سیاسی این هفته سرفاریاب ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا و دوری از گناه گفت:خداوندرجس وپلیدی راازاهل بیت پیامبراکرم (ص)دورکرده وان بزرگواران معصوم هستند.
امام جمعه بااشاره به محورهای عصمت درامام عنوان کرد:مسئولیت حفظ دین ارخطرتحریف وتغییربرعهده امام است چنانکه اوعهده دارهدایت دینی افرادمی باشد.
پژمان باتسلیت سالروزحضرت خدیجه گفت: حضرت خدیجه (س) جزو بهترین زنان عالم است که تمام دارایی خود در را در راه ترویج اسلام و دفاع از دین خدا هدیه کرد .
وی اضافه کرد: انفاق مال در راه خدا و اسلام در گرو بهره مندی از نور ایمان و معرفت الهی است و همین ویژگی و اعتقاد به توحید سبب شد تا حضرت خدیجه مورد احترام پیامبر اکرم (ص) قرار گیرد .
خطیب جمعه سرفاریاب بااشاره به هفته کمک به محرومان ومستضعفان عنوان کرد:ماه رمضان ماه دستگیری ازفقیران ودرماندگان است گرچه انفاق همیشه وجودداردامادرماه رمضان دارای فضیلت وبرتری بیشتری است.
حجه الاسلام پژمان اظهارکرد:احسان ونیکوکاری پاداش مختلفی ازجمله خیردنیاومصونیت ازلغزش ،جلوگیری ازمرگ بدوبرکت درخانه رادارامی باشد.

ایشان به سخنان حضرت آیت‌الله خامنه ای در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام، اشاره وگفت:
آمریکا انواع دشمنی‌ها را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی انجام داده است و انواع کارهای سیاسی،‌ اقتصادی، نظامی و تبلیغاتی را علیه جمهوری اسلامی سازماندهی کرده است. همه‌ی این کارها هم هدفش «براندازی» بود و این کلمه که تکرار می‌شود، چیز جدیدی نیست. همه‌ی این توطئه‌ها هم شکست خورده. مثل گربه‌ی معروف داستان تام و جری؛ و باز هم شکست خواهد خورد. ما در شکست دشمن شک نداریم و هرکس که با معارف اسلامی آشنا باشد این را می‌داند.
وی ادامه داد:شکست آمریکا در مسائل جاری را نیز به شرط ادای وظایف مسئولان، قطعی و بدون تردید می باشد.
پژمان یادآورشد:باپیگیرهایی هفته گذشته برای تصفیه خانه انجام شدمردم بدانندومنتظرنباشندبه این زودی تصفیه خانه افتتاح نمی شودچراکه مسئولین مربوطه پیگیری ودنبال حل مشکلات نیستند.
پژمان گفت :مسئولین دست مریزادوخسته نباشید،پایان این پروژه کی می باشد؟وتاکی مردم منتظربمانند؟
خطیب جمعه سرفاریاب اظهارکرد:ازمسئولین خدوم وزحمت کش فرماندار شهرستان چرام که ازبدووردوتاحالادرهیچ موردی کوتاهی نکرده وهمیشه پاسخگوی بوده شهرداری سرفاریاب که که بدون منت کارانجام می دهد واداره راه که آسفالت تنگ پیرزال راانجام می دهد تقدیروتشکررادارم چراکه در خدمت دهی به مردم کوتاهی نمی کنند.
سیدفرج الله پژمان باانتقادازعدم حضوربعضی مسئولین درنمازگفت:بعضی مسئولین درنمازشرکت نمی کنندکه مشکلات مردم رصد کنندبعدمی گویندکه به دیگرمواردبپردازید.
وی افزود:درنمازجمعه جمع مردم جمع اماجای بعضی مسئولین خالی ،مسئولین بایدپاسخگوی مردم باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت